Blade: Trinity - Negativ kritik
Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 16-12-04 13:03

Hmmm...ser desværre ud til at vi ikke skal forvente os ret meget af denne
afslutning:

http://www.kungfucinema.com/reviews/bladetrinity.htm

Æv æv æv, kunne godt ønske mig en god afslutning på en ellers udemærket film
serie...

Mvh. Brian

Fra : Tommy

Dato : 16-12-04 18:01

Brian, Rikke & Kristian wrote:
> [...]
>
> http://www.kungfucinema.com/reviews/bladetrinity.htm
>
> Æv æv æv, kunne godt ønske mig en god afslutning på en ellers udemærket film

Ikke for at spoile, men det skal du ikke vente dig - jeg så den i biffen
forleden - de har blandet andet ham komikeren med fra serien "fyrer og
en pizzahut" eller sådan noget pis, han prøver at være morsom og er der
stort set også - de har også ændret måden Blade snakker på, til at være
mere "komisk" som foruden fejler totalt i min mening. Den er langt fra
lige så god som de 2 første, og i min mening er den kun lige lidt
tykkere end AVP - bliver nogle fede ting introducert som slet ikke
bliver fulgt op på.

--
Tommy

Fra : Hans Christian Vang

Dato : 16-12-04 19:35

> [...]
> lige så god som de 2 første, og i min mening er den kun lige lidt
> tykkere end AVP - bliver nogle fede ting introducert som slet ikke

Fyren du nævner fra To fyre, en pige, og et pizzaria er Ryan Reynolds.. Også
med i filmen "Foolproof" som er udmærket underholdning.

HC

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 16-12-04 21:56

Altså... Traileren starter typisk "cool". Men lige da man ser, hvordan
Dracula kommer til at se ud, ryger mine forventninger meget ned. De er
vampyrer ikke frickin' dæmoner. Jeg har altid forestillet mig mr. Drac meget
goth-agtig, ala Peter Steele fra Type O Negative. Men næh nej, de skal jo
selvfølgelig skabe et skide CGI-monster. Og CGI'en i filmen virker heller
ikke lovende. Hvis man ser der i traileren, hvor Blade springer ud gennem en
bygning for at hente sit sværd, er det MEGET dårligt lavet.
Jeg synes Blade 1 var rigtig cool. 2'eren var go' og anderledes. 3'eren tør
jeg ikke have forventninger til.

Fra : PerX ...

Dato : 20-12-04 00:25

In article <mOewd.103$sR1.100@news.get2net.dk>,
brauner@tele2adsl.dkFJERNDETTE says...
> Hmmm...ser desværre ud til at vi ikke skal forvente os ret meget af denne
> afslutning:
>
> http://www.kungfucinema.com/reviews/bladetrinity.htm

Men jessica Biel er jo med :)

Fra : -V-

Dato : 20-12-04 00:44

PerX ... wrote:

> Men jessica Biel er jo med :)

Jeg synes at kunne læse at vi er ret enige i en evt. karakteristik af hende?
Jeg kan tilgive en film mange dårlige ting, så længe hun har en fremtrædende
rolle i den.

-V-

Fra : Martin T.

Dato : 20-12-04 03:58

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> wrote in message

> [...]
hende?
> Jeg kan tilgive en film mange dårlige ting, så længe hun har en

Kan du ikke bare nøjes med at se hende hverdag på TvDanmark? Så slipper du
også for at skulle se en dårlig film. selvfølgelig betyder det at du så skal
se en dårlig serie i stedet for :)
Mvh
Martin T.

Fra : -V-

Dato : 20-12-04 10:20

Martin T. wrote:

> Kan du ikke bare nøjes med at se hende hverdag på TvDanmark? Så
> slipper du også for at skulle se en dårlig film. selvfølgelig betyder
> det at du så skal se en dårlig serie i stedet for :)

Den serie ser jeg skam også indimellem.
Mest for at se hende, og vide at den pæne pastor skriver erotiske noveller i
sin fritid. Det giver mig en vis tilfredsstillelse.

Til gengæld kan jeg ikke holde den lille irriterende lorteunge (den yngste,
that is: Ruthie) ud, og hun giver mig jævnligt lyst til at give hende en
backside håndmad (nej, ok), for slet ikke at snakke om moderen, hvis
skuespiltalent er på størrelse med en halmhests. Talk about overspil,
sheeesh.

-V-