Dyrlæg i Århus
Fra : Tine

Dato : 15-12-04 21:47

Hej
Vi skal til at have en lille killing, den skal jo også til dyrlæge. Jeg
bor i Århus (trøjborg) og den eneste dyrlæge jeg kender er
dyrehospitalet i Hvidsten udenfor Randers, jeg synes det er synd hvis
den skal fragtes hele vejen derop med tog og bus, til vaccination osv.
Derfor vil jeg hører om der er nogen der kender en god dyrlæge omkring
trøjborg eller i midtbyen. Jeg håber der er nogen der kan/vil hjælpe
mig.....:)

Med venlig hilsen
Tine
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Alice M

Dato : 15-12-04 22:55

"Tine" <tineKATTE@BAKKEt-kanne.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Derfor vil jeg hører om der er nogen der kender en god dyrlæge omkring
> trøjborg eller i midtbyen. Jeg håber der er nogen der kan/vil hjælpe

Hej Tine..

Vi er rigtigt glade for Skejby Dyrlæge som ligger ude ved Skejby Centeret.

Alice M

Fra : Mette Svangren Gutte~

Dato : 16-12-04 08:29

> Hej Tine..
>
> Vi er rigtigt glade for Skejby Dyrlæge som ligger ude ved Skejby Centeret.

Jeg kan kun tilslutte mig, også vores valg dengang vi boede i Århus.

MVH Mette

Fra : Pia Nave

Dato : 16-12-04 18:12

Mette Svangren Guttesen wrote:

> Jeg kan kun tilslutte mig, også vores valg dengang vi boede i Århus.

Og mit valg da jeg boede i Århus

Mvh. Pia - og 4-kløveret

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 15-12-04 23:39

"Tine" <tineKATTE@BAKKEt-kanne.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> Vi skal til at have en lille killing, den skal jo også til dyrlæge.

Jeg kan rigtig, rigtig varmt anbefale http://www.aabyhoejdyreklinik.dk/ -
har brugt dem siden 1988 til to katte. De kan deres kram, de taler
ordentligt til kunderne (både dyr og mennesker) og de er ikke rasende dyre.
Og mine katte har elsket dem.
Den eneste grund til, de ikke også er dyrlæger for Svedske, er at vi bor i
København nu.

Venlig hilsen Dikte
---
www.dikte.dk

Fra : Thomas Jacobsen

Dato : 18-12-04 02:25

Benedikte Brisson wrote:
> [...]
> dem.
> Den eneste grund til, de ikke også er dyrlæger for Svedske, er at vi

Enig! Åbyhøj Dyreklinik er helt i top! Har selv mange års erfaring med at
bruge dem, og alle mine andre dyrevenner bruger også
http://www.aabyhoejdyreklinik.dk/
De er dygtige og hjælpsomme.
/ Thomas

Fra : Freedom

Dato : 16-12-04 21:44

Helt Klart Århus dyrehospital eller Abil Dyreklinik!
Iben

Fra : Pia Nave

Dato : 16-12-04 23:19

Freedom wrote:

> Helt Klart Århus dyrehospital eller Abil Dyreklinik!

Har ikke så mange erfaringer med Århus Dyrehospital, men Abild kan _helt
klart_ anbefales. Mine svigerforældre bruger dem, og jeg har været med
derovre flere gange. De ved virkelig hvad de har med at gøre. Knud
Steensborg er bare en klasse for sig selv

Mvh. Pia