billigt DDR ram, hvilket dur ??
Fra : Jakob

Dato : 15-12-04 18:56

Jeg overvejer at investere i noget billigt evt. noname ddr 3200 ram. Det
skal være en 512 blok og vil derfor gerne høre hvilke der kan anbefales,
og om der i det hele taget er problemer med sådan ram i forhold til
mærkevare.

Venlig hilsen

Jakob

Fra : Brian Lund

Dato : 15-12-04 19:48

> [...]
> skal være en 512 blok og vil derfor gerne høre hvilke der kan anbefales,
> og om der i det hele taget er problemer med sådan ram i forhold til

Jeg har en blok no-name PC2700 RAM i mit Asus A7N8X-X, ingen problemer der,
heller ikke med mit gamle A7V266...
Jeg kører sammen med en blok 256 MB Kingston RAM nu også, ingen problemer...

Brian

Fra : Søren Christensen

Dato : 15-12-04 21:03

"Jakob" <no@mail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Ved ikke om det er mærkevare. Men de var billige.
Har 2*512mb ddr3200 Dane-el ram.
De kører på en fsb på 220mhz, altså 440mhz uden problemer.
Mit system kører klippe stabilt.

Venligst

Fra : Jakob

Dato : 16-12-04 01:13

> Ved ikke om det er mærkevare. Men de var billige.

Det er jo interessant at de kan clockes, hvor har du købt dem og hvad
kostede de ??

Venlig hilsen

Jakob

Fra : Martin Schoedt

Dato : 16-12-04 11:38

> Ved ikke om det er mærkevare. Men de var billige.

Det er jo interessant at de kan clockes, hvor har du købt dem og hvad
> [...]

De er nemlig rimeligt gode. Købte selv en blok dane-elec pc3200 ram og det
kører bare. Du kan få dem hos shg, der købte jeg dem. De ligger på niveau
med kingston, crusial, samsung osv. i cas2.5 'klassen'.

Mvh Martin

Fra : Søren Christensen

Dato : 16-12-04 17:18

"Martin Schoedt" <schoedt5442@commonmail_5_.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kører bare. Du kan få dem hos shg, der købte jeg dem. De ligger på niveau
> med kingston, crusial, samsung osv. i cas2.5 'klassen'.

De er købt hos SHG. Pris 609kr for 512mb.
Lagernr: 350381

De kører på følgende system.

A64 3000+ @2200mhz 220mhz FSB
Asus K8V-X