Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Administrationsomkostninger - pensionsordn~
Fra : Jørgen Jensen

Dato : 15-12-04 17:29

Er der nogen i denne nyhedsgruppe, som har kendskab til en hjemmeside, der
sammenligner bankernes og pensionselskabernes administrationskostninger ved
de forskellige pensionsordninger (ratepension, kapitalpension og livsrente)?

Alternativt er der nogen som fremhæve en bank eller et pensionselskab med
lave administrationsomkostninger?

Venlig hilsen

Jørgen

Fra : Henrik Thomsen

Dato : 15-12-04 19:13

Der var en artikel i ATP's årsregnskab for 2003 om
administrationsomkostninger.
Der er en sammenligning på side 23. Se den her:
http://www.atp.dk/storefiler/ATP_hel.pdf

Venlig hilsen
Henrik

Fra : Jørgen Jensen

Dato : 15-12-04 21:34

Kære Henrik

Tak for det. Det var lige det, jeg søgte efter.

MVH
Jørgen