USB-kortlæser til multimedia kort
Fra : miller

Dato : 15-12-04 14:02

Nogen der ved hvor man kan købe ovenstående kortlæser til dette kort som
bruges til min nokia 6230?

Det billigste jeg har set er 140.-

Nogen der har fundet noget billigere

/miller

Fra : Carsten Riis

Dato : 15-12-04 16:21

miller wrote:

> Nogen der ved hvor man kan købe ovenstående kortlæser til dette kort som
> bruges til min nokia 6230?
>
> Det billigste jeg har set er 140.-
>
> Nogen der har fundet noget billigere

Jeg mener det er i denne uge, at Bilka har deres 8-in-1 kortlæser på
tilbud til 99 kroner.

Tjek bilka-kataloget.
Ofte har Føtex det samme tilbud som Bilka.

Jeg kan desværre ikke huske om 8-in-1 kortlæseren kan klare MM-kort. Den
jeg har bruger jeg kun til CF-kort i øjeblikket.

mvh

Carsten Riis

Fra : Basil

Dato : 15-12-04 16:58

miller wrote:
> Nogen der ved hvor man kan købe ovenstående kortlæser til dette kort som
> bruges til min nokia 6230?
>
> Det billigste jeg har set er 140.-
>
> Nogen der har fundet noget billigere
>
> /miller

Glem kortlæser, det er alt for bøvlet at få kortet ud og ind af N6230.
Køb en USB Bluetooth Dongle i stedet, og lev med at det ikke går alt for
hurtigt.
Den løsning gjorde mig mest tilfreds.
Kai

Fra : Anders

Dato : 15-12-04 17:12

Kan kun sige det samme som Basil
- For et stykke tid havde Metro BT Dongler til 125,-
Ellers så ligger de på ca. 200,-

Mvh
Anders