Hvad betyder 512/2048 kbit/s?
Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 15-12-04 06:28

Hej eksperter -

Jeg har netop fået en ordrebekræftelse fra TDC, hvoraf det fremgår, at
abonnementet er "1 tdc bredbånd prof. 512/2048 kbit/s".

Jeg er i tvivl om, hvorvidt jeg har fået vendt kapaciteten (512/2048)
forkert.

Det skulle gerne være 512 til up-load - og 2048 til download.

Kan I hjælpe en noviceamatør?

Tak for hjælpen!

- Jensby

Fra : Flemming Mahler Lars~

Dato : 15-12-04 07:46

Jan Bang Jensby wrote:
> [...]
> forkert.
>
> Det skulle gerne være 512 til up-load - og 2048 til download.

Jeg kender ikke baggrunden for hvorfor man gør det, men hvor man på
privat produkter skriver downstream/upstream, så skriver man på erhvervs
produkter upstream downstream.

Det er en "2048/512" linje, du har fået bekræftelse på i "privat sprog".

(( Flemming ))
--
Flemming Mahler Larsen, TDC Online, Technology
http://netfactory.dk/ , +45 (339)94634

Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 15-12-04 07:56

"Flemming Mahler Larsen" wrote

> Det er en "2048/512" linje, du har fået bekræftelse på i "privat sprog".

Og det vil sige at min forbindelse "vender rigtigt" - når jeg er mest til
downloading - eller hvad?

I øvrigt tak for svaret - og hav en god dag.

- Jensby

Fra : Erik Dan

Dato : 15-12-04 08:13

Jan Bang Jensby wrote:
> [...]
> downloading - eller hvad?
>
> I øvrigt tak for svaret - og hav en god dag.

Ja den vender rigtigt.

/ Dan