Ny udvikling i sagen om den dårlige mave o~
Fra : Lady

Dato : 14-12-04 21:35

Da Pucks mave ikke var iorden her efter weekenden, var jeg ved dyrlægen med
ham i dag.
Hendes teori er, at han har en bakterie i tarmen, som han måske allerede har
haft fra fødslen, og som først er brudt ud efter det stress det kan være at
flytte "hjemmefra".

Hun gav ham en sprøjte med et eller andet, der skulle hjælpe, og så fik jeg
ellers 5 sprøjter med hjem, som jeg så skal stikke ham med de næste 5 dage:(
Føj jeg havde ikke forestillet mig, at jeg skulle til at lege læge.
Nå, men i morgen må vi se, om jeg kan finde ud af det. Det håber jeg. Jeg
vil nødigt skade den bette.

Der udover fik jeg ormepiller og nogle mælkesyrebakterier.
Til sidst skal han være på skånekost til kuren er ovre.

Hårdt for en bette fyr på ikke engang 5 mdr. men han er sej og tager det
hele med højt humør. Det er dog værre med hans mor, der er lidt trist, men
mon ikke det nok skal gå.

Oh forresten så mente dyrlægen, at det sagtens kunne være saltmangel, der er
grund til hans slikken, så jeg skal putte lidt mere salt i hans foder.

Mvh. T.Jakobsen

Fra : Kate

Dato : 14-12-04 21:58

"Lady" <ladycatwoman@fjernhotmail.com> wrote in

> Oh forresten så mente dyrlægen, at det sagtens kunne være
> saltmangel, der er grund til hans slikken, så jeg skal putte lidt
> mere salt i hans foder.

Okay, det er ikke småting man kan lære herinde

God bedring med den bette mis.

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.