Hvis min computer ikke har firewire ? Hvad~
Fra : Tp

Dato : 14-12-04 21:04

Hej.

Håber nogle kan hjælpe med ovenstående. Kan det svare sig at bygge det i den
og hvad koster det ca. ? Eller kan det bedre svare sig ta købe en ny
computer ?

Mvh Tim

Fra : Martin Petersen

Dato : 14-12-04 21:21

"Tp" <dsl52001@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Hej.
>
> Håber nogle kan hjælpe med ovenstående. Kan det svare sig
> at bygge det i den og hvad koster det ca. ? Eller kan det
> bedre svare sig ta købe en ny computer ?

Du kan se priserne her. Jeg tror du vil synes at en ny computer er at skyde
over målet. :)

Medmindre din plan er videoredigering el. lign. og din nuværende pc er meget
langsooom.

Glædelig jul.
- Martin

Fra : Tp

Dato : 14-12-04 21:47

Det var godt nok hurtigt svar og det var meget billigere end jeg havde
regnet med. Mange tak for det.

skal jeg vælge et specielt mærke eller bare vælge det billigste ?

Mvh Tim

Fra : Henry

Dato : 14-12-04 21:19

> [...]
>
> Håber nogle kan hjælpe med ovenstående. Kan det svare sig at bygge det i
> den og hvad koster det ca. ? Eller kan det bedre svare sig ta købe en ny

Du kunne jo kikke på
http://www.edbpriser.dk/Listproducts.asp?Sort=Wanted&ID=1&Soegeord=pci+firewire

og så selv vurderer om det kan betale sig.
Mvh
Henry

Fra : Jesper Laursen

Dato : 14-12-04 21:20

Tjek dette link: http://shorterlink.com/?O4NSPO

Fra : Jakob

Dato : 15-12-04 01:03

In article <cpnh09$3p$1@news.cybercity.dk>, dsl52001@vip.cybercity.dk
says...
> Hej.
>
> Håber nogle kan hjælpe med ovenstående. Kan det svare sig at bygge det i den
> og hvad koster det ca. ? Eller kan det bedre svare sig ta købe en ny
> computer ?

Du kan få et firewirekort til et par hundrede hos www.thansen.dk

Hygge

Jakob