Mus?
Fra : Musen

Dato : 14-12-04 20:49

Hej i gruppen!

Jeg har brug for lidt hjælp til valg af ny trådløs mus.
Min mand ønsker en med dockingstation, er lidt træt af hurtigt flade
batterier.
Har I nogen anbefalinger til mærke?

Mvh. Trine.

Fra : Dennis

Dato : 14-12-04 22:36

Musen wrote:

> Har I nogen anbefalinger til mærke?

Ja, Logitech er et godt mærke (faktisk det bedste efter min mening) og
dem går man sjældent galt i byen af.

Kan da varmt anbefalde MX 1000 laser
(http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=96982)
eller MX 700 (http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=18747)

Findes mange varianter med lader, men kig ellers på edbpriser.dk under
hardware/mus

/Dennis

Fra : Rander

Dato : 15-12-04 02:09

Tue, 14 Dec 2004 22:35:52 +0100 brugte Dennis 15 linier på at fortælle
dette til dk.edb.hardware:

>Ja, Logitech er et godt mærke (faktisk det bedste efter min mening) og
>dem går man sjældent galt i byen af.

Nemlig! Og jeg fik engang byttet en 2 år gammel Logitech-mus til en ny, da
en af kontakterne til knpperne var gået i udu. Manden i forretningen sagde
at selvom de ikke skiltede med det, så havde Logitech faktisk
livstidsgaranti på deres microswitches...

Den blev byttet på stedet uden vrøvl!

--
Lars Rander, www.rander.dk ICQ#: 987520 ** Pil ikke ved min adresse **
Sjathelt og beskytter af det svage køn (udnævnt af diktator SEJ 5/6-99)

Fravær af alternativer får en til at tænke utroligt klart. (Henry Kissinger)

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 15-12-04 21:53

"Rander" <lrNOSPAM@rander.dk> wrote in message

> [...]
> at selvom de ikke skiltede med det, så havde Logitech faktisk
> livstidsgaranti på deres microswitches...

Nej og det har jeg også oplevet flere gange.. Livstidsgaranti giver de vist
ikke, men 5 års garanti....

Fra : Peter Jensen

Dato : 14-12-04 22:36

Musen wrote:
> [...]
>
> Jeg har brug for lidt hjælp til valg af ny trådløs mus.
> Min mand ønsker en med dockingstation, er lidt træt af hurtigt flade

Logitech ... eller Logitech :)
Kig på en MX1000 som er seneste skud på stammen.
Alternativt MX700 eller hvis Bluetooth har nogen
interesse (længere rækkevidde bl.a.) så kunne
en MX900 være et kig værd.
--
Peter J

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 14-12-04 22:45

"Musen" <Junk1234@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har brug for lidt hjælp til valg af ny trådløs mus.
> Min mand ønsker en med dockingstation, er lidt træt af hurtigt flade

Logitech MX700. Trådløs, optisk, meget følsom (800 dpi), sidder i
dockingstation, 8 knapper. En virkeligt god og behagelig mus at arbejde med.

Kurt

Fra : Brian Lund

Dato : 15-12-04 07:39

> [...]
>
> Jeg har brug for lidt hjælp til valg af ny trådløs mus.
> Min mand ønsker en med dockingstation, er lidt træt af hurtigt flade

Logitechs MX1000 er det nyeste skud på stammen, og jeg har set folk har
skrevet at den har kunnet holde strøm i over en uge uden genopladning!

Brian

Fra : Musen

Dato : 16-12-04 17:36

Tak for alle jeres svar.
Beslutningen er nem, det bliver en MX 1000.
God jul!!

Hilsen Trine.