Manden der førte et dobbeltliv?
Fra : Ukendt

Dato : 14-12-04 19:02

Tilbage i midtfirserne så jeg en film med en mand (Richard Pryor???), der
levede et dobbeltliv med to job og koner. Jeg husker filmen som en B-film -
men ret morsom. Bl.a. en scene hvor ægtemanden træt kommer hjem til kone nr.
2. Hun har sat næsen op efter en intim stund og iklædt sig derefter. Han er
dødtræt; men "vågner op", da hun finder en vibrator frem, og efter lyden
samt hans vildt udspilede øjne at dømme, får han vist "kærligheden at føle."

Der er også noget, der siger mig, at der kun medvirkede farvede skuespillere
i filmen.

Kender nogen i gruppen filmen og kan oplyse mig om titlen på samme?
På forhånd tak.

Med venlig hilsen
Jan Andersen

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 14-12-04 20:31

"Jan Andersen" <avajbasnabelaworldonline.dk> wrote in message
> [...]
skuespillere
> i filmen.
>
> Kender nogen i gruppen filmen og kan oplyse mig om titlen på samme?

Hej Jan.

En mulighed?
http://www.imdb.com/title/tt0076913/

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Ukendt

Dato : 15-12-04 17:13

> En mulighed?
> http://www.imdb.com/title/tt0076913/
>
> Venlig hilsen
>
> Aragorn_DK

Det kunne godt tyde på det.
Mon filmen kan fåes i Danmark? Jeg kiggede uden held på dvdoo.dk.

Med venlig hilsen
Jan

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 15-12-04 19:50

On Tue, 14 Dec 2004 20:30:39 +0100, "Aragorn Elessar"
<aragorn@wellesK75.dk> wrote:

>skuespillere

Det er ikke rigtigt, men den foregik hovedsagelig blandt farvede.

>En mulighed?
>http://www.imdb.com/title/tt0076913/

Ja, det er den. Den blev vist på DR midt i firserne.

Mvh
Niels Søndergaard