GratisDNS
Fra : MadsD

Dato : 14-12-04 18:53

Hej.

www.gratisdns.dk - Er der nogen der ved hvad der sker for dem?

Deres IP-forwards virker fint, men fra www.madsd.dk til en
hjemmeside-adresse http://hjem.get2net.dk/outsite, virker fx ikke. Kan ikke
huske hvad sådan en forward hedder.

Regards
MadsD

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 14-12-04 19:18

MadsD wrote:

> www.gratisdns.dk - Er der nogen der ved hvad der sker for dem?

Prøv deres forum...

Jesper G. Poulsen

Fra : Flemming Mahler Lars~

Dato : 14-12-04 19:55

MadsD wrote:
> Hej.
>
> www.gratisdns.dk - Er der nogen der ved hvad der sker for dem?
>
> Deres IP-forwards virker fint, men fra www.madsd.dk til en
> hjemmeside-adresse http://hjem.get2net.dk/outsite, virker fx ikke. Kan ikke
> huske hvad sådan en forward hedder.

Der blev tidligere på dagen et sted på nettet mumlet om at deres
webinterface "bor" på Samsø, og at de ADSL problemer, der pt. er på
Samsø påvirker dem:
http://kundeservice.tdconline.dk/selvbetjening/driftsinformation/

Om det faktisk er tilfældet ved jeg ikke, men hvis det er, så kan siden
ovenfor give en "forventning" om hvornår det virker igen.

(( Flemming )

--
Flemming Mahler Larsen, TDC Online, Technology
http://netfactory.dk/ , +45 (339)94634

Fra : daydreamer

Dato : 15-12-04 08:24

"Flemming Mahler Larsen" <mahler@netfactory.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Om det faktisk er tilfældet ved jeg ikke, men hvis det er, så kan siden
> ovenfor give en "forventning" om hvornår det virker igen.

Det problem ser ud til at være løst. Der fungerer intet hos gratisdns endnu.

Eller jeg kan i hvert fald ikke få deres side frem eller anvende domæner
liggende hos dem.

Dog har jeg fået nogle mails fra dem om at der skulle være problemer med
nogle af mine domæner...?

Fra : Peter Kjellerup Rasm~

Dato : 15-12-04 08:57

daydreamer wrote:
> [...]
> liggende hos dem.
>
> Dog har jeg fået nogle mails fra dem om at der skulle være problemer med
Der er en mail fra GDNS nyhedsmailingliste der onhandler dette :

CITAT START:
... forventes oppe ca kl 8-9 idag d. 15 december.

Har det haft nogen betydning for mit domæne?

Nej, alle 5 ns\'er har kørt upåagtet af kabelfejlen. Kun vores
hjemmeside og vores axfr maskine har været berørt

Står www maskinen stadig på Samsø ?

Nej.

Hvorfor ikke?

Fordi mit liv er for kort til bønder der ikke kan se forskel på
kartofler og fiberkabler.

Jeg bør nok fortælle lidt om min dag igår.. (som pt ikke er slut endnu).

9:25.. er lige vågnet..
9:27.. falder pludselig af alle netværk og alt mail stopper med at
virke. mobil telefoner falder af netværk også.

12:00 tdc har sendt teknikker til Samsø.

15:10 er på vej hjem fra en køretur for at finde en mast som min
mobiltelefon vil snakke med. beslutter at tage maskineri til østerbro,
øjeblikkeligt.

16:20 har pakket bilen..

16:39 Når ned til færgen..

16:40 Færgen sejler.. til Jylland!

21:00 er på Østerbro.

24:00 Er færdig med at flytte rundt i skabet på Østerbro.. maskinerne er
tændt.

kl 5:50 vi har nu lavet de fleste ændringer til at systemet kommer
online igen vi forventer fuld styrke kl ca 8-9..

regards, Peter - GratisDNS.dk

CITAT SLUT

Jeg kan dog stadigvæk ikke komme ind på gratisdns.dk. Men mine websites
virker fint.

-Peter

Fra : daydreamer

Dato : 15-12-04 12:18

"Peter Kjellerup Rasmussen" <pkr@daimi.au.ak> skrev i en meddelelse

Jeg kan dog stadigvæk ikke komme ind på gratisdns.dk. Men mine websites
virker fint.

gratisdns.dk fungerer p.t. igen

men en stor del af mine domæner fungerer ikke ..

Men godt at vide at der arbejdes på sagen..

Hans