|
| Motorola A925 ? Fra : Claus E Beyer |
Dato : 14-12-04 18:31 |
|
Jeg har i går anskaffet mig en Motorola A925 med et 3-abonnement. Når jeg tænder
telefonen går der 57 sek. indtil promten til indtastning af SIM-kortets PIN-kode
kommer frem. Kan det virkeligt være rigtigt at der skal gå så lang tid eller er
der mon en fejl i min telefon?
Endnu mere irriterende er det at 3 endnu ikke har aktiveret mit SIM-kort, selv
om jeg købte telefon og abonnement i går, mandag ved middagstid.
Jeg er meget spændt på at komme i gang med at udforske 3's univers, når de på et
tidspunkt får taget sig sammen til at aktivere mit SIM-kort.
Claus
| |
Anders (14-12-2004)
| Kommentar Fra : Anders |
Dato : 14-12-04 18:51 |
|
3 var nu nok det sidste sted, jeg ville købe telefoner fra.
- Måske når de har sat deres abb., priser og giver en ordentlig service....
De har dyre abb. og laugsig service. Med de priser de kører med burde de
kunne yde meget bedre service.
Der er temmelig mange her i gruppen der er utrilfredse med '3'.
Mvh
Anders
"Claus E Beyer" <cebeyer@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:328mfcF3io33cU1@individual.net...
> Jeg har i går anskaffet mig en Motorola A925 med et 3-abonnement. Når jeg
> tænder
> telefonen går der 57 sek. indtil promten til indtastning af SIM-kortets
> PIN-kode
> kommer frem. Kan det virkeligt være rigtigt at der skal gå så lang tid
> eller er
> der mon en fejl i min telefon?
>
> Endnu mere irriterende er det at 3 endnu ikke har aktiveret mit SIM-kort,
> selv
> om jeg købte telefon og abonnement i går, mandag ved middagstid.
>
> Jeg er meget spændt på at komme i gang med at udforske 3's univers, når de
> på et
> tidspunkt får taget sig sammen til at aktivere mit SIM-kort.
>
> Claus
>
| |
Claus E Beyer (14-12-2004)
| Kommentar Fra : Claus E Beyer |
Dato : 14-12-04 19:44 |
|
"Anders" <2662070m001@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
news:41bf241d$0$29447$ba624c82@nntp06.dk.telia.net
> 3 var nu nok det sidste sted, jeg ville købe telefoner fra.
> - Måske når de har sat deres abb., priser og giver en ordentlig service....
> De har dyre abb. og laugsig service. Med de priser de kører med burde de
> kunne yde meget bedre service.
Jeg fik et abonnement til 49 kr/md. Det synes jeg da ikke er så galt. Der er dog
ikke noget forbrug, bortset fra gratis "3 til 3", inkluderet.
Claus
| |
|
|