Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
PAYPAL igen
Fra : Mogens Kilde

Dato : 14-12-04 17:33

Hej Alle
Jeg har fået lidt tilbagemeldinger fra nogle af Jer, som anvender PAYPAL -
og jeg fik indtryk af at I var glade for samme

Jeg har desværre ikke været i stand til at overføre penge fra PAYPAL til min
BG bank konto ( netbank )

Jeg er "Verified user"

Er der nogen som har oplevet noget bøvl, og er der noget specielt jeg skal
være obs. på, når jeg opretter min "bank account" hos PAYPAL

På forhånd tak
Mogens Kilde

Fra : Britt Malka

Dato : 19-12-04 22:04

On Tue, 14 Dec 2004 17:32:42 +0100, "Mogens Kilde"
<m_kilde@hotmail.com> wrote:

>Er der nogen som har oplevet noget bøvl, og er der noget specielt jeg skal
>være obs. på, når jeg opretter min "bank account" hos PAYPAL

Jeg har netop for anden gang overført penge fra PayPal til vores
bankkonto, og pengene stod på kontoen tre dage senere.

MEN det er en fransk bank.

Jeg har hørt, at for at kunne overføre til danske banker, skal man
opgive et bestemt nummer, ikke kun registreringsnummeret.

Prøv følgende link:
http://www.bde.es/estadis/ifm/if_dk.html

Det er ikke afprøvet, men en dansk ven, som også har PayPal, har
anbefalet det.

--
Mange hilsner
Britt Malka