Taking Lives
Fra : Morten Steen

Dato : 14-12-04 13:13

Er det bare mig, eller var den bare super-ringe?! Det lamme plot, Angelina
Jolie var da total utroværdig, og ham Olivier Martinez (eller noget i den
stil) er jordens p.t. dårligste skuespiller.
Og hvad i alverden laver Kiefer Sutherland i den film?! Snak lige om at være
spildt.
Det var lige 100 min. af mit liv jeg aldrig får igen. (OK, sexscenen
kunne da gå an. Hun ER jo en fræk tøs).

Morten

Fra : Sasha

Dato : 14-12-04 13:41

Morten Steen wrote:
> [...]
> spildt.
> Det var lige 100 min. af mit liv jeg aldrig får igen. (OK, sexscenen

Der kommer vel snart en porno-version der hedder "Taking Wives".

--

- sash@netothello.dk

Fra : Ukendt

Dato : 15-12-04 17:17

"Morten Steen" <morten.x@film.dk> wrote in message
> [...]
> være spildt.
> Det var lige 100 min. af mit liv jeg aldrig får igen. (OK, sexscenen

Jeg har lige set den, og vil tilslutte mig. Dødkedelig film. Jeg synes dog
ikke Angelina Jolie er utroværdig. Jeg har aldrig brudt mig om hende, men
utroværdig er hun ikke.
Plottet er desværre meget forudsigeligt. Et par politibetjente en FBI kvinde
en "tilfældig" kunsthandler, og så Kiefer Sutherland som de gerne vil have
os til at tro er morderen.
Men ok, min kæreste sagde sidst i filmen "det er ellers ikke mange gange
Kiefer Sutherland er bad guy på film", så hun købte den jo sikkert.

Jeg kan varmt anbefale andre IKKE at se den.

Jens