|
| 3 kundeservice - eller mangel på samme Fra : Thomas Jensen |
Dato : 14-12-04 12:52 |
|
Jeg har d.d. modtaget svar på en henvendelse via formularen på deres
hjemmeside. Henvendelsen er sendt 14. november 2004.
Ringer man til dem, så siger de at de desværre ikke har tid til at tage
deres telefoner og klapper så røret på - he he he.
Med de abonnementspriser de er kommet op på, burde de da have råd til at
bemande et callcenter.
Jeg ved godt de ikke selv står for det, men så kunne de da smide nogle flere
penge efter den underleverandør, og kræve at telefonerne blev besvaret når
deres kunder ringer ind.
Mvh
TKJ
| |
Peter (14-12-2004)
| Kommentar Fra : Peter |
Dato : 14-12-04 19:43 |
|
"Thomas Jensen" <tkj1204@mail.dk> skrev i en meddelelse
news:41bed3f3$0$178$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Jeg har d.d. modtaget svar på en henvendelse via formularen på deres
> hjemmeside. Henvendelsen er sendt 14. november 2004.
> Ringer man til dem, så siger de at de desværre ikke har tid til at tage
> deres telefoner og klapper så røret på - he he he.
>
> Med de abonnementspriser de er kommet op på, burde de da have råd til at
> bemande et callcenter.
> Jeg ved godt de ikke selv står for det, men så kunne de da smide nogle flere
> penge efter den underleverandør, og kræve at telefonerne blev besvaret når
> deres kunder ringer ind.
Heldigvis oplevede jeg det samme INDEN jeg skule til, at tegne et abonnement...
| |
Thomas Jensen (14-12-2004)
| Kommentar Fra : Thomas Jensen |
Dato : 14-12-04 20:11 |
|
"Peter" <no@mail.dk> skrev i en meddelelse
news:41bf3422$0$28759$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>
>
> Heldigvis oplevede jeg det samme INDEN jeg skule til, at tegne et
> abonnement...
>
>
Det er nu første gang jeg har oplevet, at de slet ikke har tid til at snakke
i telefon - der plejer bare at være nogle minutters ventetid.
Nu har jeg heldigvis haft den så længe, at jeg kun giver 48kr/md. og kan
ringe gratis til alle dem jeg snakker mest med, så de tjener heldigvis ingen
penge på mig, omend det er en ringe trøst.
Mvh
TKJ
| |
Søren (16-12-2004)
| Kommentar Fra : Søren |
Dato : 16-12-04 22:31 |
|
hvordan kan du nøjes med at give 48 kr. om måneden ??
"Thomas Jensen" <tkj1204@mail.dk> skrev i en meddelelse
news:41bf3ad8$0$167$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> "Peter" <no@mail.dk> skrev i en meddelelse
> news:41bf3422$0$28759$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>>
>>
>> Heldigvis oplevede jeg det samme INDEN jeg skule til, at tegne et
>> abonnement...
>>
>>
>
> Det er nu første gang jeg har oplevet, at de slet ikke har tid til at
> snakke i telefon - der plejer bare at være nogle minutters ventetid.
>
> Nu har jeg heldigvis haft den så længe, at jeg kun giver 48kr/md. og kan
> ringe gratis til alle dem jeg snakker mest med, så de tjener heldigvis
> ingen penge på mig, omend det er en ringe trøst.
>
> Mvh
> TKJ
>
| |
Ole Rasmussen (17-12-2004)
| Kommentar Fra : Ole Rasmussen |
Dato : 17-12-04 22:31 |
|
Hej
"Søren" <sjus@hotmail.com> wrote:
>hvordan kan du nøjes med at give 48 kr. om måneden ??
Ja, det kunne jeg også godt tænke mig at vide ! - Så vidt jeg kan se
koster deres abb. noget med 181.50 / mdr. ?.
Tilbage i vinters/foråret havde de et Boom abb. til kr. 49,- men ikke
mere...
--
M.v.h. Ole®
IP-Telefoni ? www.musimi.dk !
Simpelt - Enkelt - Billigst
| |
Flemming Lynggaard (18-12-2004)
| Kommentar Fra : Flemming Lynggaard |
Dato : 18-12-04 22:12 |
|
Ole Rasmussen wrote:
>
> Tilbage i vinters/foråret havde de et Boom abb. til kr. 49,- men ikke
> mere...
>
jamen fordi de jo ikke har ændret gamle kunders abbo, er kun de nye der
må betale de vilde priser
Hygge
| |
Hauge (14-12-2004)
| Kommentar Fra : Hauge |
Dato : 14-12-04 20:07 |
|
Hejsa
Thomas Jensen wrote:
> ... og kræve at telefonerne
> blev besvaret når deres kunder ringer ind.
De regner vel med at deres kunder bruger deres eget net, og derved alligevel
ikke har dækning, dvs. at der ikke vil være nogen der har mulighed for at
ringe til kunde.. øøhhmm.. service.. Ja der var den
/Hauge
| |
|
|