a3 printer
Fra : Willy Jakobsen

Dato : 14-12-04 08:22

Hej gruppe
min gamle hp 1120 er slidt op - nu skal jeg ud og finde en a3 blækprinter,
der kan printe i noget nær fotokvalitet og som kan printe på cd-skiver,
gerne med separate farvepatroner.
Nogen gode råd?
Rufle

Fra : Esben

Dato : 14-12-04 09:14

"Willy Jakobsen" <willy@FJERNDETTEnyborg-blomster.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> der kan printe i noget nær fotokvalitet og som kan printe på cd-skiver,

Epson laver nogen fine nogen, der kan det du skriver.

--
Esben

Fra : Mads

Dato : 14-12-04 10:17

On Tue, 14 Dec 2004 08:22:14 +0100, "Willy Jakobsen"
<willy@FJERNDETTEnyborg-blomster.dk> wrote:

> [...]
>der kan printe i noget nær fotokvalitet og som kan printe på cd-skiver,

Canon i9950 til ca 4500,- opfylder alle dine ønsker.
Det er en rigtig god printer.

mvh Mads

Fra : mek

Dato : 14-12-04 20:24

> Canon i9950 til ca 4500,- opfylder alle dine ønsker.
> Det er en rigtig god printer.
>
> mvh Mads

Går selv og overvejer i9950, da jeg også vil ha print på skiver
og fotoprint i topkvalitet.

Du kan evt. læse lidt her
http://www.fotografi.no/news_article.html?news_articles.nid=516

Mvh