Fear and loathing in Las Vegas. Hvor?
Fra : Martin Sjøstrand

Dato : 13-12-04 21:25

Hej. Hvorfor er det så svært at finde Fear and Loathing in Las Vegas på dvd?
Jeg kan ikke finde den på R2 med danske tekster. Dvdoo har en hollandsk der
ikke er på lager, og hos axelmusic kan jeg bestille den på Criterion R1. Fås
den slet ikke som ganske almindelig R2?

Mvh Martin Sjøstrand

Fra : Allan Pedersen

Dato : 13-12-04 21:43

In article <cpktqi$277c$1@gnd.k-net.dk>, sjoestrand@nybro.dk says...
> [...]
> ikke er på lager, og hos axelmusic kan jeg bestille den på Criterion R1. Fås

Ikke som dansk R2 .... endnu.

En velunderrettet kilde har dog ladet sive, at den skulle komme fra
Universal sidst på foråret.

Allan

Fra : JH

Dato : 14-12-04 16:15

Martin Sjøstrand wrote:
> [...]
> ikke er på lager, og hos axelmusic kan jeg bestille den på Criterion R1. Fås

Som skrevet i en lignende tråd "fear an loathing...."
fra i går

http://www.tpmusik.dk/ har den til kr. 99,95
- desværre med hollandske undertekster -
men med US-engelsk tale.

Men jeg ser frem til R2/DK versionen.

JH