Erfaringer ang Kabelfri
Fra : Ukendt

Dato : 13-12-04 13:03

Hej

Jeg kunne godt tænke mig at få noget at vide om ang kabelfri gode/dårlige
erfaringer
mvh
Tommy

Fra : Niels Dybdahl

Dato : 14-12-04 08:58

> Jeg kunne godt tænke mig at få noget at vide om ang kabelfri gode/dårlige
> erfaringer

Er det Sonofons FWA du tænker på ?

Niels Dybdahl

Fra : Ukendt

Dato : 14-12-04 09:30

Nej det er det ikke
det er en selv stændige firma som hedder kabelfri
mvh
Tommy

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 14-12-04 15:26

<a> wrote in message news:41bea4c4$0$248$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Nej det er det ikke
> det er en selv stændige firma som hedder kabelfri

Som jeg kan kæse mig frem til er det en slags for konsulent/rådgivende
virksomhed. Kan ikke se noget om at de skulle være tjeneste udbydere.. Kun 3
mennesker der skulle mene at have forstand på trådløs opkobling, og hvordan
det så vil gøres uden et eneste kabel i egendommen tjaa...

Næe brug dog hellere de penge på den invistering det koster at få langt
kabler ind i alle egendomme, og få et godt net som er fremtidssikret og med
mange muligheder. Så kan man altid selv sætte et accesspoint op hvis man
skulle ønske at være trådløs i køkkenet eller hvor de mener man skal have
internet.

kig fx på ComX eller Dansk Bredbånd.

Fra : Ukendt

Dato : 17-12-04 09:48

Er der ikke andre boligforeinger som har den som udbyder og som kan fortælle
lidt om derse erfaringer ang den
mvh
Tommy

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 17-12-04 18:02

<a> wrote in message news:41c29d36$0$65620$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> Er der ikke andre boligforeinger som har den som udbyder og som kan
> fortælle lidt om derse erfaringer ang den

Hvorfor svar du ikke på vores indlæg, for jeg tror ikke det har meget med
udbyder at gøre... Ligesom der er installatører der laver kablede netværk,
ja laver eller udtænker et trådløst netværk.. som man så kan gøre hvad man
vil med. Der er intet der antyder at kabelfri skulle være udbyder.

Fra : F.Larsen

Dato : 26-12-04 16:57

<a> wrote in message news:41c29d36$0$65620$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> Er der ikke andre boligforeinger som har den som udbyder og som kan
> fortælle lidt om derse erfaringer ang den

et hurtigt kig på kabelfri.dk s hjemmeside afslører en række referencer, du
kan jo evt kontakte en af dem ...

--
Flemming