Stofa og HL-baserede mods
Fra : Thomas Jensen

Dato : 19-05-01 17:20

Hej.

Meget kort.

Min forbindelse er ved Stofanet (Aalborg).

Er jeg den eneste der fortiden oplever at det er tæt på umuligt at
holde liv i en forbindelse til en HL-baseret server ?

Lige meget om det er ren HL, CS, DoD, FLF.

Tirsdag-Torsdag kørte det bare fjong og pludselig lørdag formiddag,
lagger det af h.. til hvis man altså er så heldig at komme helskindet
på en server inden forbindelsen låser.

Nærmere betegnet opleves problemet ved at spillet låser, eller også
lagger det med 10-15 sekunders mellemrum og jeg får besked
CL_FlushEntityPacket.

Jeg har Stofa under mistanke for at være årsagen, men vil selvfølgelig
gerne høre om andre oplever det.

Jeg bør for en ordens skyld nævne at jeg HAR prøvet at geninstallere,
på en frisk Windows installation - stadig samme problem.

Mvh.

Thomas