4 * Apple iPod, men er de ens?
Fra : Christian M. Nielsen

Dato : 13-12-04 06:37

Hej.

Når man ser på mymusic.dk side om Apple iPod, så er der 4 med samme
beskrivelse,

men til 4 forskellige priser. Hvad er forskellen på de 4?

Set på:

http://www.mymusic.dk/shop/vareliste.asp?vis=kat&kat=Apple&sek=Bærbar%20MP3

--

Mvh Christian http://www.cmnielsen.dk
Nyeste Artikel : Crenicichla compressiceps.

Fra : Flemming Joensson

Dato : 13-12-04 11:55

"Christian M. Nielsen" <look.for.it@my.webpage> wrote in

> Jeg taler om Apple iPod 20 - 4 generation

Mit bud vil være at den eneste forskel er farven - men jeg ved det ikke.
Har du prøvet at spørge MyMusic?

Mvh.
Flemming

Fra : Jacob Vind

Dato : 13-12-04 12:35

Christian M. Nielsen wrote:
> Hej.
>
> Når man ser på mymusic.dk side om Apple iPod, så er der 4 med samme
> beskrivelse,

Hold dig væk fra mymusic.dk, jeg har dårlige erfaringer med den
forretning og er ikke den eneste. Se evt. i dk.forbruger hvor de er
blevet omtalt flere gange, senest i denne tråd:
http://shor.ter.dk/91513771

/Jacob.