Evanescence alike....
Fra : Koeffe

Dato : 12-12-04 23:01

Jeg søger en sang, hvis musikvideo jeg så igår. Jeg var sikker på det var
Evanescence, men det var det ikke. Men det lød lige som dem.

Musikvideoen var noget med bandet der stod ude i naturen og spillede.

Jeg tror den er forholdsvis ny.

--
Koeffe

Fra : Jackie

Dato : 13-12-04 00:12

"Koeffe" <kena_FJERN_DETTE_@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg søger en sang, hvis musikvideo jeg så igår. Jeg var sikker på det var
> Evanescence, men det var det ikke. Men det lød lige som dem.
>
> Musikvideoen var noget med bandet der stod ude i naturen og spillede.

Kan du ikke komme det lidt tættere end det?
Hvor mange bestod bandet af? Kan du huske brudstykker af teksten?

Hygge
Jackie

Fra : Henrik 'Egern' Jense~

Dato : 13-12-04 09:15

Koeffe skrev i en meddelelse...
> Jeg søger en sang, hvis musikvideo jeg så igår. Jeg var sikker på det var
> Evanescence, men det var det ikke. Men det lød lige som dem.

Det kunne være Within Temptation.........

> Musikvideoen var noget med bandet der stod ude i naturen og spillede.

Men det er nok ....Nightwish.... (fra Finland med skønne Tarja i forgrunden)

> Jeg tror den er forholdsvis ny.

Så er det garanteret Nightwish:"Nemo"

-- HEJ
.................... i øverigt mener jeg dk.spil.computer bør
nedlægges!!.............

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 13-12-04 18:09

> -- HEJ
> ................... i øverigt mener jeg dk.spil.computer bør
> nedlægges!!.............

Hvorfor fanden i helvede gør du det?

Fra : morten h.

Dato : 13-12-04 09:45

Koeffe skrev:

> [...]
> Evanescence, men det var det ikke. Men det lød lige som dem.
>
> Musikvideoen var noget med bandet der stod ude i naturen og spillede.

Måske fordi det var forsangeren fra Evanescence?
Seether feat. Amy Lee. Nummeret heder vist Broken.

/morten

Fra : Koeffe

Dato : 13-12-04 17:51

"morten h." <mortenh12345@snotmail.com> skrev i en meddelelse

> Måske fordi det var forsangeren fra Evanescence?
> Seether feat. Amy Lee. Nummeret heder vist Broken.

Yep, det var denne her.... Ikke så underligt at det lød som Evanescence :))

--
Koeffe