Nu skete der noget
Fra : J

Dato : 13-12-04 01:31

Laurits har opgivet sin fornærmede tilbagetrukne opholden sig ovenpå.... I
dag kom han frivilligt ned ad trappen og gik hen og spiste af sin mad. Han
knurrede dog ildevarslende det meste af tiden.
Men han blev nede og sad først og kiggede sig omkring og så stod han og
Ludwig (den lille nye, som vi fik i torsdags) og kiggede på hinanden lidt,
så prikkede Laurits lidt til ham med en laaang strakt pote. Lidt efter gik
den vilde jagt - et par dask lidt piv - så lå de lige så stille lidt og så
forfra. Sådan en tur tog de også i eftermiddag - og lige nu igen. Jeg synes
bare at denne gang går det lidt hårdt til.... tør næsten ikke gå i seng. Jeg
synes Laurtis tager lidt hårdt fat i den lille. Og bider - men den lille
svarer godt nok igen. Den lægger sig på ryggen - men hvis Laurits vender
ryggen til, så kan han sagtens fare hen og daske til ham. Ludwig ser ikke
særlig bange ud. Det er vel gode tegn. Men jeg synes da godt nok at det ser
lidt voldsomt ud.
Hunden bryder sig ikke om det, den blev noget urolig, men han er også meget
følsom.
Nå, jeg må lige liste ned og se, hvad de to banditter foretager sig.
hilsen Jette

Fra : Kate

Dato : 13-12-04 16:49

"J" <8xjenyla@privat.dk(fjern 8x)> wrote in

> Ludwig ser ikke
> særlig bange ud. Det er vel gode tegn. Men jeg synes da godt nok
> at det ser lidt voldsomt ud.

Det er helt klart gode tegn. Katte kan godt lege ret voldsomt, men så
længe ingen virkeligt skriger, som om de bliver slået ihjel så går
det......Nårhhh, nej, Doughnut har det egentligt med at skrige sådan,
men hun og Mows leger nogle gange ret vildt

Nej, din beskrivelse lyder som om Laurits og Ludwig nok skal finde ud
af det sammen, bare de får lov til selv at styre løjerne

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.