Følger garantien varen ???
Fra : KE Kofod

Dato : 08-12-04 17:30

Det er muligt jeg skal skrive i JURA, men men.
Har nogen erfaring med dette ???.
Ved køb af brugt radio medfølger garantien ???.
Jeg har købt en brugt radio med rest garanti og jeg har
også fået købs notaen med også !.
Der er noget der siger mig at ved videresalg bortfalder
garantien, er det rigtigt ???.
Eller kan jeg godt købe en radio og rest garanti medfølger
til ny køber, altså mig ???.
Kender du noget til dette ???.
Mvh. KE.

Fra : Morten Wartou

Dato : 08-12-04 18:49

KE Kofod wrote:
> [...]
> garantien, er det rigtigt ???.
> Eller kan jeg godt købe en radio og rest garanti medfølger

Hvis det er den alm. reklamationsret (2 år) du mener, følger den varen.

--
Med venlig hilsen,

Morten Wartou