Hjælp til Nokia 3510i, Sende besked
Fra : Fnuller

Dato : 12-12-04 12:01

Min datter har en Nokia 3510i og når hun skriver en sms besked og vil sende
den, skriver den hendes eget telefonnr. Det skal først slettes så man kan
skrive en andent nr. ind.
Men hvorfor gør den det, hvor er hun kommet til at sætte det nr. ind henne,
så den vælger det nr som standart ??

Jim

Fra : Calle.

Dato : 12-12-04 12:37

Fnuller wrote:
> [...]
> Men hvorfor gør den det, hvor er hun kommet til at sætte det nr. ind
> henne, så den vælger det nr som standart ??

Det er en funktion, hvor man kan lægge et standard nr ind, der skal hun have
slettet hendes nr. Kan ikke lige huske hvor det er, da jeg har en anden tlf,
ved mig nu.

--
Calle.

Fra : Calle.

Dato : 12-12-04 12:40

Fnuller wrote:
> [...]
> Men hvorfor gør den det, hvor er hun kommet til at sætte det nr. ind
> henne, så den vælger det nr som standart ??

Kom i tanke om at 3510i 'eren lå i skuffen.
Her skal hun ændre:
menu > beskeder > besked indstillinger > tekstbeskeder > sendeprofil >
standardmodtagernummer (skal være blank)

--
Calle.

Fra : Fnuller

Dato : 12-12-04 18:02

Jeps det var lige det der var galt.. 1000 tak for hjælpen

Jim