[OT] Medlemmer af Forbrugsforeningen?
Fra : David Schjelde

Dato : 11-12-04 17:47

Hej alle.

Jeg sidder og tænker på om der er nogle der er medlem af forbrugsforeningen
og som har lyst til at bearbejde dem til at få f.eks. Axelmusic med som
butik? Det kunne være fedt at få rabat der.

Mvh
David

Fra : Stærk Tobak

Dato : 11-12-04 20:27

On Sat, 11 Dec 2004 17:46:31 +0100, "David Schjelde" <schjeldenyheder@mailme.dk>
wrote in dk.kultur.film:

>Hej alle.

Hej dig.
Emner der er OT kan postes i ot gruppen.

--
Gerner

Folk med stress bruger planlægningskalendere.
Folk der bruger planlægningskalendere får stress.
(denne signatur er beskyttet mod kommentarer).

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 11-12-04 22:49

> Hej dig.
> Emner der er OT kan postes i ot gruppen.

Ja, men emnet er, i den grad, on-topic.

Mark

Fra : JH

Dato : 12-12-04 12:56

David Schjelde wrote:
> [...]
> og som har lyst til at bearbejde dem til at få f.eks. Axelmusic med som
> butik? Det kunne være fedt at få rabat der.

Hvorfor? Man kan som regel finde filmene
andre steder til en lavere pris.

Fra : David Schjelde

Dato : 14-12-04 19:33

"JH" <spammers@goto.hell> skrev i en meddelelse

> Hvorfor? Man kan som regel finde filmene
> andre steder til en lavere pris.

Fordi den generelt har mange gode tilbud og import film - men "interessen"
for indlægget taget i betragtning så sker der jo nok heller ikke det store.