TV1000 eller Canal+..?
Fra : Daniel Nielsen

Dato : 11-12-04 12:10

Hvis jeg gerne vil have alsidighed (men IKKE kvantitet frem for kvalitet),
hvilken pakke skal jeg så vælge?
nogle erfaringer etc..?
Hvilken station viser de nyeste film først..

på forhånd tak

/DN
--
120104152372@"fjern-dette"esenet.dk

--
120104152372@"fjern-dette"esenet.dk

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 11-12-04 12:37

"Daniel Nielsen" <120104152372@"fjern-dette"esenet.dk> wrote in message
> [...]
> hvilken pakke skal jeg så vælge?
> nogle erfaringer etc..?
> Hvilken station viser de nyeste film først..

Første regel inden for typografi. Tag ikke overskriften for givet i selve
teksten

Men for at svare på dit spørgsmål, så er det mine erfaringer at Canal
Digital viser flest nye film. Det er sådan lidt op og ned i perioder hvem
der er først...

Mvh. Martin

Fra : Daniel Nielsen

Dato : 11-12-04 13:19

Første regel inden for typografi. Tag ikke overskriften for givet i selve
teksten

Noteret..!.. ;)

--
Men for at svare på dit spørgsmål, så er det mine erfaringer at Canal
Digital viser flest nye film. Det er sådan lidt op og ned i perioder hvem
der er først...

ok, takker..

Fra : kristian nielsen

Dato : 11-12-04 16:15

Here goes.

Filmselskaber Canal Plus viser film fra:

20th Century Fox & Fox Searchlight Pictures
Universal Pictures
Warner Bros
DreamWorks
MGM & United Artsts Pictures
Paramount Pictures
Newline & Fineline Pictures
Zentropa
Svensk Filmindustri.

Filmselskaber TV1000 viser film fra:

Walt Disney Pictures (dog tegnefilm som Find Nimo & De Utroloige, de skal
ses på Dinsey Channel)
Touchstone & Hollywood Pictures
Miramax & Dimension
Columbia & Tristar Pictures
20th Century & Fox Searchlight Pictures (dog vises de et år efter Canal+ har
sendt dem)
Warner Bros (dog vises de et år efter Canal+ har sendt dem)
Lion gate Films
Nordisk film
Scanbox

Mvh