Flyve i helikopter
Fra : Betina Svenstrup

Dato : 11-12-04 13:19

Hejsa
Er der nogen der har prøvet at få en tur i helikopter her i DK? Det er
en stor drøm, så jeg håber der er nogen som kan hjælpe mig med at
finde et sted. Jeg har set nogle meddelelser herinde fra 1998 omkring
dette, men desværre ingen hint.
Mvh Betina Svenstrup

Fra : bingo

Dato : 11-12-04 15:19

On 11 Dec 2004 04:18:41 -0800, betinasvenstrup@jubiimail.dk (Betina
Svenstrup) wrote:

> [...]
>en stor drøm, så jeg håber der er nogen som kan hjælpe mig med at
>finde et sted. Jeg har set nogle meddelelser herinde fra 1998 omkring

Jo det har jeg et par gange - men der er vist ikke nogen steder, hvor
der sådan lige holder en klar til en rundflyvning, på samme måde som
med rundflyvningsfly. Med alm. sportsfly er det jo muligt at få sig en
kort tur fra mange flyvepladser i Danmark i sommerperioden.
Men man kan jo ringe til et af de selskaber, der flyver helikopter
herhjemme, men bered dig på et chock - DET KOSTER KASSEN !!!!!!
men her:
http://www.helikopter.dk/f_profil.htm

Kan du da prøve at ringe og høre hvad sådan en tur vil koste.

Mogens

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 11-12-04 16:41

Svenstrup) wrote:

> [...]
>en stor drøm, så jeg håber der er nogen som kan hjælpe mig med at
>finde et sted. Jeg har set nogle meddelelser herinde fra 1998 omkring

Som allerede nævnt er det den dyr fornøjelse - her er dog nogle
konkrete priser:
http://fjadventure.1go.dk/articles.php?lng=da&pg=59
- 30 minutter for 3.500 kr

Fra : PL

Dato : 12-12-04 09:31

> Som allerede nævnt er det den dyr fornøjelse - her er dog nogle
> konkrete priser:
> http://fjadventure.1go.dk/articles.php?lng=da&pg=59
> - 30 minutter for 3.500 kr

I er gået galt i byen... Her er nok hvad du søger:
http://www.heliflight.dk/index2.asp
Rundflyvning 30 min. 1400 kr.
Instruktion 30 min. + 30 min rundflyvning(hvor man selv flyver hele vejen,
bortset fra take-off og landning) 1700 kr.
Jeg prøvede sidstnævnte for 2 år siden og det var en kæmpe oplevelse og ikke
vanvittigt dyrt. Man flyver i en lille R22.

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 12-12-04 09:50

<jubija@yahoo.dk> wrote in message

> Som allerede nævnt er det den dyr fornøjelse - her er dog nogle
> konkrete priser:
> http://fjadventure.1go.dk/articles.php?lng=da&pg=59
> - 30 minutter for 3.500 kr

http://fjadventure.1go.dk/articles.php?lng=da&pg=82

300 kr for en tur i september.

Fra : Niels Hejnfelt

Dato : 11-12-04 20:01

Der var engang man kunne købe en tur over København med en helikopter der
stod ude for enden af Langelinie bag hegnet, men jeg ved ikke om den er der
mere.
Mvh Niels Hejnfelt