julefrokost i England
Fra : Casper - OldTrafford~

Dato : 07-12-04 18:01

Hejsa

Jeg skal til England her i julen og er blevet inviteret til julefrokost hos
en engelsk ven...

Men lige for at forberede mig...hvad plejer englænderne at spise på sådan en
boxing day dinner?

Fra : phk

Dato : 08-12-04 00:42

"Casper - OldTrafford.dk" <webmaster@DELETEMEoldtrafford.dk> skrev i en
meddelelse news:cp4nkb$1ea9$1@news.cybercity.dk...
> [...]
> en engelsk ven...
>
> Men lige for at forberede mig...hvad plejer englænderne at spise på sådan

Det vil du slet ikke vide!

Boxing day er 2. juledag.

Prøv at google på "typical boxing day dinner".

--
Per, Esbjerg

Fra : Casper - OldTrafford~

Dato : 09-12-04 18:33

> [...]
>
> Det vil du slet ikke vide!
>
> Boxing day er 2. juledag.
>
> Prøv at google på "typical boxing day dinner".

ikke meget hjælp fra googles side...