GFXARTIST.DK søger programmører og skriben~
Fra : Aggy

Dato : 19-05-01 11:26

Hej Allesammen!

Jeg har nu taget initiativet til at lave et samlingssted for alle de danske,
norske og svenske grafikere. Det er altså lige hvis de norske og svenske
grafikere kan læse dansk ordentligt, fordi det bliver udelukkende på dansk.

Tanken er at gfxartist.dk skal fungere som en slags "jumpstarter" for alle
nybegyndere indenfor grafik. Derudover er det også meningen at mere
erfarende samt professionelle grafikere skal kunne få udbytte af
gfxartist.dk.

Gfxartist.dk kommer til at indeholde tutorials til Photoshop, 3ds MAX,
Illustrator, Flash, AutoCAD, Dreamweaver samt links, billeder lavet af jer,
artikler osv.

For at gøre gfxartist.dk værd at besøge, har jeg brug for jeres hjælp.
Primært har vi brug for nogle programmører, som ikke har noget imod at
arbejde gratis for et godt formål. Så har du tjeck på web programmering så
kontakt mig ved at besvare denne mail med et lille indblik i dine erfaringer
og idéer til opbygningen af gfxartist.dk.

Til at skrive tutorials har jeg som hjælp lagt en guide på mit gfxartist.dk,
så du kan se hvordan tutorials'ene skal opbygges. Det er alt sammen gået
meget hurtigt, så der er sikkert nogle fejl i guiden, men bær over med mig.

Jeg glæder mig til at vi i fællesskab får stablet, forhåbentlig den største
informationskilde for grafikere i Danmark, på benene.

--

Med Venlig Hilsen / Best Regards

Anders Lassen aka Aggy
gfxartist.dk