Ventilation
Fra : Stefan

Dato : 08-12-04 17:00

Mon ikke der er nogle her ude der godt vil fjerne lugten fra deres
kattebakke.

Hvad ville du sige hvis dette nu er muligt!?

Jeg har lavet et anlæg som fungere, tag et kig her om det var noget for dig
og dine omgivelser !

http://www.stsnet.dk/louann_start.htm

--
ps. arbejder med ventilation til daglig

Med V Hilsen
Stefan Sørensen

Fra : Denise

Dato : 08-12-04 18:03

Stefan wrote:
> [...]
>
> Hvad ville du sige hvis dette nu er muligt!?
>
> Jeg har lavet et anlæg som fungere, tag et kig her om det var noget

Jeg synes nu det er nemmere at bruge noget kattegrus, der tager lugten,
f.eks. Extreme Classis. Og rense diverse fra bakken når den er brugt, så
katten også kan lide at bruge bakken. Der er ingen der kan lugte vi har
katte.

--
Hilsen Denise

Fra : fam. Ager

Dato : 08-12-04 20:17

"Denise" <reindel@*NOSPAM*c.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> f.eks. Extreme Classis. Og rense diverse fra bakken når den er brugt, så
> katten også kan lide at bruge bakken. Der er ingen der kan lugte vi har

Ja, jeg siger det samme... og bruger det samme... kanont produkt!

mvh. marie

Fra : Heidi Jensen

Dato : 08-12-04 20:33

"Stefan" <sts@stsnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvad ville du sige hvis dette nu er muligt!?
>
> Jeg har lavet et anlæg som fungere, tag et kig her om det var noget for

Smart! Men ikke lige til at lave hos os, så vi må bare tømme kattenbakken
lidt oftere, og bruger så kattegrus fra Oliver's - så er der faktisk heller
ingen lugt!

Heidi