Trimform
Fra : orca

Dato : 19-05-01 09:50

Hej alle derude
Jeg har læst lidt om Trimform og det lyder næsten for godt til at være
sandt.
Er der nogle der har erfaring med at bruge Elektroterapi som slankekur??
hilsen Orca

Fra : Henrik Bruun-Peterse~

Dato : 19-05-01 10:59

"orca" <orca@inbox.as> skrev i en meddelelse

Hej orca

> Jeg har læst lidt om Trimform og det lyder næsten for godt til at være
> sandt.

Min erfaring er at når noget lyder for godt til at være sandt, så er det som
regel også det.

> Er der nogle der har erfaring med at bruge Elektroterapi som slankekur??

Jeg har ikke, men jeg var lige inde på Deres Website og fuck hvor er det
dyrt, man kan få meget godt slankemad og mange timer i motionscentre,
svømmehal osv. for de penge.

Ovenstående er kun ment som en kommentar.

Henrik