Tutorials i php søges
Fra : Bent Andersen

Dato : 12-12-04 02:21

Hej
Jeg er næsten ny men har forstået html/css og er nu i gang med
asp, og vil gerne lærer om php, men jeg har søgt og intet fundet.
er php en gostbusters?????
html.dk har alt for begyndere så jeg/man kan forstå
er php en gostbusters?????
htlm, css, java, aps, ssi, kan jan jeg finde.
er php en gostbusters?????
hej bent

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 12-12-04 02:24

Bent Andersen wrote:
> Hej
> Jeg er næsten ny men har forstået html/css og er nu i gang med
> asp, og vil gerne lærer om php, men jeg har søgt og intet fundet.

Prøv www.webcafe.dk og http://dk.php.net/

Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.frac.dk

Fra : Bent Andersen

Dato : 12-12-04 03:28

Erik Ginnerskov wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.php:

> Prøv www.webcafe.dk og http://dk.php.net/
jeg er flov nu www.webcafe.dk er bookmark, men takker mange for at
bruge din tid på dette tidspunkt.