Har brug for et nyhedssystem til phpbb
Fra : konsolsiden

Dato : 11-12-04 18:35

Hey, jeg har en side med et PhpBB forum på, det er installeret og kører som
det skal, men jeg har brug for et nyhedssystem som kan bruges sammen
forummet, sådan så at man skal være bruger for at kunne skrive kommentare.
Så mit spørgsmål er hvilket nyheds system/mod er nemt at bruge?
Og er der nogle som gider at hjælpe mig med at sætte det op?

på forhånd mange tak.

mvh. Eirik

Fra : Ukendt

Dato : 11-12-04 20:31

> Så mit spørgsmål er hvilket nyheds system/mod er nemt at bruge?
> Og er der nogle som gider at hjælpe mig med at sætte det op?

Du kender selvfølgelig denne side, ikke ? http://phpbb2.dk/ - Der sidder
nogle kanongode folk - det er ikke sikkert de lige får tid til at kigge
herind.

Mvh. Carstenwm

Fra : konsolsiden

Dato : 11-12-04 20:34

hehe du kunne man også :)

Fra : Mads Jensen

Dato : 12-12-04 10:18

konsolsiden wrote:
> hehe du kunne man også :)

Svar venligst under spørgsmålet!

Fra : AlleyKat \(FSS\)

Dato : 12-12-04 14:53

"CarstenWM" skrev:

> Du kender selvfølgelig denne side, ikke ? http://phpbb2.dk/ - Der sidder
> nogle kanongode folk - det er ikke sikkert de lige får tid til at kigge
> herind.

Tak tak, Carsten - men jo, jeg kigger da herind ind imellem. ;)

Der er en del forskellige løsninger ift. nyhedsscripts til phpBB - ét af de
nemmere at implementere er portalsystemet EzPortal
http://smartor.is-root.com/viewtopic.php?t=1860 og så stille det forum man
bruger til nyheder, til kun at kunne postes i af medlemmer (vha.
Rettigheder). På phpbb2.dk er det stillet således at kun redaktører og
administratorer kan oprette 'nyheder' (indlæg i nyheder-forummet), men så
alle kan kommentere disse indlæg.

Og så har jeg da et tillægsspørgsmål til gruppen hér: Der er en alvorlig
sikkerhedssvaghed i de tidligere versioner af phpBB - ville det være
formålstjenligt at annoncere en sådan ting hér på gruppen? Vi har
selvfølgelig annonceret det markant på forummet, og det kan læses på
Secunia - men ikke alle holder øje med den slags, og dette var måske et OK
sted lige at gøre ekstra opmærksom på det...?

MvH
AlleyKat
--
DU HAR OPDATERET TIL phpBB 2.0.11, IKKESANDT?!?
http://www.phpbb.com/phpBB/viewtopic.php?t=240513 <- minimum fix for at