Bredbånd uden fastnettelefon
Fra : Morten Christiansen

Dato : 10-12-04 09:10

Hos hvilken udbyder kan jeg Bredbånd uden at have et
fastnettelefonabonnement? Jeg har mobil og vil IKKE betale for en
fastnettelefon.

mvh
Morten Christiansen

Fra : NoMan

Dato : 10-12-04 09:16

Det kan du hos Cybercity, den model har jeg selv.............
Hvis Cybercity vel at mærker har eget udstyr på den central du høre under.

--
Det er fordi det er nemmere at læse - vi læser jo ikke nedfra og op.
Hvorfor skal man skrive svaret under det man svarer ?

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 11-12-04 16:59

> Hos hvilken udbyder kan jeg Bredbånd uden at have et
> fastnettelefonabonnement? Jeg har mobil og vil IKKE betale for en
> fastnettelefon.

Tiscali og Cybercity, og enkelte steder Struer.net.
I alle tilfælde er det et krav, at udbyderen har eget udstyr på centralen,
og det er en forudsætning, at der er nok rå kobber på installationsadressen.
TDC kan afvise udbyderens bestilling på rå kobber, hvis det ikke er
tilfældet.

--
Mvh. Jesper

Fra : Morten Christiansen