www.selvhenter.dk og stofa kunder ingen~
Fra : jørgen

Dato : 09-12-04 18:18

Hej har et mærkligt problem har mobil telefon igennem sonofon selvhenter
problemet er at jeg ikke kan komme ind på sonofons side www.selvhenter.dk
hvis jeg forsøger at gøre det hjemme fra hvor jeg har stofanet
prøver jeg derimod at komme ind på selvhenter fra arbejde og andre computer
som IKKE kører stofanet er
der ingen problemer

så jeg ringer til stofanet som efter div test siger at det er sonofon som
afviser dem
nå ringer så til sonofon som så ja næsten selvføldig siger at det er stofa
som det er galt med

så er der andre stofa kunder som har oplevet det samme og evt fundet en
løsning

Fra : Søren Jensen\(9800\)

Dato : 09-12-04 18:24

"jørgen" <christiansen@has.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> som det er galt med
>
> så er der andre stofa kunder som har oplevet det samme og evt fundet en

Jeg har stofanet og jeg kan godt se www.selvhenter.dk uden problemer , jeg
har ikke selvhenter så jeg kan ikke se om jeg kan loge på ??

Søren

Fra : jørgen

Dato : 09-12-04 18:48

> Jeg har stofanet og jeg kan godt se www.selvhenter.dk uden problemer ,
jeg
> har ikke selvhenter så jeg kan ikke se om jeg kan loge på ??
>
> Søren

hmmm lyder mærkligt selv stofa sagde at de heller ikke kunne komme ind på
selvhenter.dk
men blev afvist 9800 er det dit post nr søren jensen ???? bor du i
hjørring
kender nemlig 4-6 stykker i hjørring som jeg har haft til at tjekke den side
for mig
og ingen af dem kunne komme ind
siden kommer ikke frem

Fra : Søren Jensen\(9800\)

Dato : 09-12-04 19:50

> [...]
> hjørring
> kender nemlig 4-6 stykker i hjørring som jeg har haft til at tjekke den

Ja jeg bor i Hjørring Og den kommer frem lige med det samme
https://www.selvhenter.dk/sh/csf/page/01.jsp prøv denne her

Søren

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 09-12-04 23:59

Søren Jensen(9800) skrev:

>Jeg har stofanet og jeg kan godt se www.selvhenter.dk uden problemer

Ditto (fra Horsens).

--
Bertel

Fra : Ukendt

Dato : 10-12-04 09:05

> Ditto (fra Horsens).

Jeg prøvede selv igår, her fra Horsens (kontoret på Uraniavej), og der kunne
jeg ikke få fat på www.selvhenter.dk

Lavede jeg tracerouter, kunne navnet www.selvhenter.dk ikke resolves, og
prøvede jeg med LookingGlass at lave traceroute fra Tyskland, strandede
trafikken et sted i Sonofons eget net (trafikken var altså på intet
tidspunkt igennem vores net).

Idag kan jeg dog godt få fat på www.selvhenter.dk og kan også traceroute til
den - så måske har der været nogle DNS problemer...

> --
> Bertel

Lars B

Fra : jørgen

Dato : 10-12-04 18:05

> Idag kan jeg dog godt få fat på www.selvhenter.dk og kan også traceroute
til
> den - så måske har der været nogle DNS problemer...

ja her er problemet stadig og har været i al den tid jeg har haft sonofon
mobil
jeg kan se alle andre sonofon siden lige undtaagen www.selvhenter.dk

og andre jeg kender i hjørring som køre stofa internet kan heller ikke komme
ind på siden
jeg tjekkede så lige samme side på en comp fra mit arbejde som ikke køre
stofa og den røg lige ind på siden
synes det er meget mærkeligt
og det er jo ret svært at gøre noget ved stofa siger det er sonofon det er
galt med og sonofon siger det er stofa det er galt med

Fra : Nicky Precht

Dato : 14-12-04 02:17

> ja her er problemet stadig og har været i al den tid jeg har haft sonofon
> mobil
> jeg kan se alle andre sonofon siden lige undtaagen www.selvhenter.dk

Hvis det er et problem mht. tankning, kan du evt. skifte selskab. Der er
mange andre mobil udbydere. Ned til 65 øre/minut og 16 øre/sms uden
abonnement, på samme måde som selvhenter. Jeg har ikke selv fundet det
billigere.

/Nicky

Fra : jens

Dato : 09-01-05 22:04

"Lars B. Jensen" <lars[at]Zulfo[dot]dk> skrev i en meddelelse

> Jeg prøvede selv igår, her fra Horsens (kontoret på Uraniavej), og der
> kunne jeg ikke få fat på www.selvhenter.dk

den går fint igennem her (horsens)

Jens