Tele2s nyhedsserver og dens grupper
Fra : Lars Stokholm

Dato : 08-12-04 13:14

Er der nogen der kan finde eller give mig en liste over nyhedsgrupper på
Tele2s nyhedsserver?

Hvordan er kvaliteten af serveren? Jeg tænker specielt på "kompletheden"
af de ting der postes, altså i de binære grupper.

Fra : Lars Stokholm

Dato : 10-12-04 14:14

Lars Stokholm skrev:

> [...]
>
> Hvordan er kvaliteten af serveren? Jeg tænker specielt på "kompletheden"
> af de ting der postes, altså i de binære grupper.

Slet ingen? Sig mig har de overhovedet en nyhedsserver?

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 10-12-04 16:00

Lars Stokholm skrev:

>Slet ingen? Sig mig har de overhovedet en nyhedsserver?

Det har de, jeg har kun gammel erfaring (fra før oktober 2001),
så hvor relevant det er i dag ved jeg ikke.

Men den gang var completeness ikke særlig god, svingede en del.

Samtidig lå undertiden under et døgn på serveren, alt efter hvor
meget der blev postet i gruppen.

Stort set alle grupper var/er på serveren.

Ingen filtrering, så masser af spamindlæg i grupperne.

Det er naturligvis i binære grupper, jeg mener.
--
Knud

Fra : Lars Stokholm

Dato : 10-12-04 20:46

Knud Gert Ellentoft skrev:

> Det har de, jeg har kun gammel erfaring (fra før oktober 2001),
> så hvor relevant det er i dag ved jeg ikke.

Tak for dit svar, dog. :)