(outlook2003) Bruge bestemt afsender adres~
Fra : Martin Schultz

Dato : 09-12-04 15:10

Hejsa

Er det muligt i outlook 2003 at specificere at enten hvis man sender en
email til adresse der ender på et bestem domæne så benytter den en bestem
afsender adresse? Eller gøre det sådanne at hvis man sender til specifikke
kontakt personer så bruger den en bestemt afsender adresse?

Mvh
Martin

med mindre andet er angivet.

Fra : Søren Blom

Dato : 10-12-04 15:12

"Martin Schultz" <news2004@adsltips.invalid> skrev

> [...]
> afsender adresse? Eller gøre det sådanne at hvis man sender til specifikke
> kontakt personer så bruger den en bestemt afsender adresse?

Hvis jeg ellers har forstået dit spørgsmål korrekt. Så er det ret enkelt,
når der er flere mail kontoer i Outlook 2003, så kan man vælge hvilken mail
adresse der er afsender adresse. Det gør du ved at, når du har skrevet din
mail, trykker du på konto knappen og vælger hvilken konto mailen skal sende
fra.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Martin Schultz

Dato : 10-12-04 16:25

Søren Blom <soren@blom.dk> skrev 2004-12-10:
> [...]
> mail, trykker du på konto knappen og vælger hvilken konto mailen skal sende

Joo delvist. Jeg vil bare gerne have at det skete automatisk.

Martin
med mindre andet er angivet.

Fra : Søren Blom

Dato : 10-12-04 20:09

"Martin Schultz" <news2004@adsltips.invalid> skrev

> Joo delvist. Jeg vil bare gerne have at det skete automatisk.

Jamen det gør den da også, hvis du opretter hver enkle mail konto ind under
hver enkel bruger.

Fra : Henning Makholm

Dato : 11-12-04 07:14

Scripsit "Søren Blom" <soren@blom.dk>
> "Martin Schultz" <news2004@adsltips.invalid> skrev

> Jamen det gør den da også, hvis du opretter hver enkle mail konto ind under
> hver enkel bruger.

Prøv nu at nærlæse spørgsmålet og den uddybende forklaring. Han vil
have afsenderadressen til at afhænge automatisk af hvad
modtageradressen er, uden at skulle skifte afsenderadresse manuelt.

--
Henning Makholm # good fish ...
# goodfish, goodfish ...