Mail via Dansk Bredbånd
Fra : Chand

Dato : 09-12-04 14:31

Hej alle,

Hjemme har jeg forbindelse til nettet via bredbåndsforbindelse "Dansk
Bredbånd" og jeg har sat min Outlook 2003 op til at hente mail fra samtlige
mine konti - arbejde og privat.

Problem: Når jeg kobler mig op på mit arbejde via Stofanet kan jeg ikke
modtage mail fra min "dbmail" konto og når jeg er koblet op hjemme (via
"dbmail") kan jeg ikke sende post fra mine andre konti.

Er det bare en opsætningsfejl eller kan det bare ikke lade sig gøre ?

På forhånd tak

Claus

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 09-12-04 16:05

Chand skrev:

>Problem: Når jeg kobler mig op på mit arbejde via Stofanet kan jeg ikke
>modtage mail fra min "dbmail" konto og når jeg er koblet op hjemme (via
>"dbmail") kan jeg ikke sende post fra mine andre konti.

Generelt gælder det, at man kun kan sende gennem den udbyders
smtp-server, som man er opkoblet med.

Normalt kan man godt hente fra en pop 3 uanset, hvem man er
opkoblet med, men om der gælder noget specielt dbmail ved jeg
ikke, står der ikke noget på deres hjemmeside (eller hvad siger
support)?
--
Knud