Ozaki surround sound anlæg til comp, hvor ~
Fra : millos

Dato : 09-12-04 15:34

som subject siger, hvor god er ydelse kontra pris? og hva rådes man til at
købe?

Fra : René Jensen

Dato : 09-12-04 16:04

millos wrote:
> som subject siger, hvor god er ydelse kontra pris? og hva rådes man til at
> købe?

Start med komme med et link til produktet, og så en pris, før kan man
ikke vurdere anlægget.

Med venlig hilsen,
René Jensen

Fra : millos

Dato : 09-12-04 18:07

Nej, men man kan da besøge edbpriser.dk og så søge under Ozaki da de har
lavet flere anlæg jeg er interesseret i, og henvender mig mest til
entusiaster eller folk der har et ozaki anlæg :)

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 09-12-04 22:04

millos wrote:
> Nej, men man kan da besøge edbpriser.dk og så søge under Ozaki da de har
> lavet flere anlæg jeg er interesseret i, og henvender mig mest til
> entusiaster eller folk der har et ozaki anlæg :)

Fem højttalere og en sub til 799,-... hvad tror du selv?
Og det er endda det dyreste system på Edbpriser.

Jeg siger ikke at pris og kvalitet er ligefrem proportionalt, men man
finder oftere billigt skrammel end dyrt skrammel.

--
Steen Suder

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 10-12-04 16:00

Steen Suder, privat wrote:

> Fem højttalere og en sub til 799,-... hvad tror du selv?
> Og det er endda det dyreste system på Edbpriser.

Ungh - er den dén prisklasse...?!

Så må det jo være op til millos' personlige krav - hvor dårlig lyd kan
han leve med

Jesper G. Poulsen

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 10-12-04 15:58

millos wrote:

> har lavet flere anlæg jeg er interesseret i, og henvender mig mest
> til entusiaster eller folk der har et ozaki anlæg :)

Entusiaster sidder i dk.teknik.lyd - så vil du have nogle fornuftige
råd, så er det dér

Jesper G. Poulsen