Intermedia produktion
Fra : Kristian

Dato : 07-12-04 15:53

Findes de ikke længere ?

Sendte noget hardware retur til dem, men aldrig fået det.

Nu synes jeg ikke at jeg kan finde deres hjemmeside længere.

Fra : FAM.MERRILD

Dato : 07-12-04 16:23

Hej
nej de er lukket
M.Merrild

Fra : Kristian

Dato : 07-12-04 18:03

Hvad gør jeg så hvis jeg har sent noget ind til reperation ?

Er det bare tabt ?

Fra : Lars K.

Dato : 07-12-04 21:40

> Hvad gør jeg så hvis jeg har sent noget ind til reperation ?
>
> Er det bare tabt ?

Du kan gøre krav på et evt. bo, men chancerne er ikke store, jeg kender en
der var udsat for det samme, med negativt resultat