Hvilken internet udbyder?
Fra : Nicky Precht

Dato : 07-12-04 15:06

Jeg kender et firma i Århus C. Dem, de delte internet med, flytter
sammen med internettet.
Hvad skal de købe, der er meget stabilt og forholdsvis billigt?

Jeg spørger her, fordi jeg ikke helt har styr på stabilliteten ved de
forskellige udbydere.
Det er vigtigt at de har internet i dagtimerne, da det bliver brugt til
informationssøgning og andet. Hele firmaet går helt i stå uden mails og
data.

De overvejer TDC adsl, men er der noget billigere, der er lige så godt?

/Nicky

Fra : Lars L. Christensen

Dato : 07-12-04 20:05

Nicky Precht <nicky@anarki.dk> wrote in news:41b5b8da$0$15772
$edfadb0f@dread15.news.tele.dk:

> [...]
> data.
>
> De overvejer TDC adsl, men er der noget billigere, der er lige så godt?

Uden du direkte nævner hastigheder, krav til IP-adresser osv, kunne jeg
også foreslå Danske Telecom www.dansketelecom.com

mvh
Lar Christensen

Fra : Jens Kristian Søgaar~

Dato : 07-12-04 22:30

Hej Lars,

> Uden du direkte nævner hastigheder, krav til IP-adresser osv, kunne
jeg
> også foreslå Danske Telecom www.dansketelecom.com

Du har anbefalet Danske Telecom et par gange her i grupperne nu... så
jeg synes det er på tide, at du også skrev, at du arbejder ved firmaet.
Det er jo trods alt en væsentlig information.

jens@mermaidconsulting.dk,
http://www.mermaidconsulting.com/

Fra : Nicky Precht

Dato : 08-12-04 00:28

> Du har anbefalet Danske Telecom et par gange her i grupperne nu... så
> jeg synes det er på tide, at du også skrev, at du arbejder ved firmaet.
> Det er jo trods alt en væsentlig information.

Det er det vel. Men hvis han kan stå inde for det, så er der en god
chance for at det er godt.
Jeg har selv arbejdet i en IT virksomhed i flere år, og jeg vil ikke
anbefale alle deres produkter, hvis nogen spurgte. Der er lort, og der
er lagkage. Sådan er det vel altid.

Jeg tjekker alligevel Danske Telecom ud :)

/Nicky

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 08-12-04 13:59

Nicky Precht skrev:

>Det er det vel. Men hvis han kan stå inde for det, så er der en god
>chance for at det er godt.

Det er klart at også udsagn fra ansatte kan være gode
oplysninger. Men at nogle ikke angiver deres ansættelsesforhold
når de udtaler sig om deres firma, stinker.

--
Bertel

Fra : Nicky Precht

Dato : 14-12-04 01:10

Bertel Lund Hansen wrote:

> Det er klart at også udsagn fra ansatte kan være gode
> oplysninger. Men at nogle ikke angiver deres ansættelsesforhold
> når de udtaler sig om deres firma, stinker.

Ja. Hvad værre er, at de ikke svarer på forespørgsler. De har endnu ikke
svaret på min mail. Det kan være at de ikke er så hårde til det der
IT-noget. Det er jo også ret nyt ;)
De sætter nok fedtede fingre på "computeren" og skal have hjælp til at
tænde for "harddisken"... :D

Fra : Lars L. Christensen

Dato : 14-12-04 16:44

Nicky Precht <nicky@anarki.dk> wrote in news:41be2f52$0$85642
> [...]

> IT-noget. Det er jo også ret nyt ;)
> De sætter nok fedtede fingre på "computeren" og skal have hjælp til at

Hmmm... Lyder meget underligt. Prøv eventuelt lige at sende mailen igen,
så skal jeg sørge for den kommer frem til rette vedkommende.

mvh
Lars