[DVD] Ghost In The Shell Special Edition
Fra : Lars Hoffmann

Dato : 07-12-04 13:37

Så er der endelig godt nyt til GITS fans. Vi har før i gruppen brokket
os over at der ikke eksisterer en udgave med ordentlig japansk lyd og
engelske eller danske undertekster - Nu kommer der endelig en!

I første halvdel af Januar (udgivelsesdate varierer lidt fra sted til
sted), udkommer der i region 1 en special edition med 6.1 DTS ES lyd
både på engelsk og japansk.

Det var f**** på tide!

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Morten DH

Dato : 07-12-04 19:10

"Lars Hoffmann" <larshoffmann@teleline.es> skrev i en meddelelse
> Det var f**** på tide!

Fra The Digital Bits:
"Manga has announced a 2-disc Ghost in the Shell: Special Edition for 1/11
(SRP $34.98). The digitally re-mastered film will be presented in anamorphic
widescreen video, with audio in DTS 6.1 ES and Dolby Digital 5.1 EX in BOTH
English and Japanese. Spanish, French, Italian and German audio will also be
available in Dolby Digital 2.0 (with optional English subtitles). Extras
will include character dossiers, creator and director biographies, a Digital
Works Production Report, Ghost in the Shell trailers, previews and web
links"

Det blir sgu en dejlig dag - og der er Universal der har rettighederne til
2'eren, så vi behøver ikke være bange for der kommer en box med dem begge så
snart de er købt ind

Fra : Jonas Gaarde

Dato : 07-12-04 19:53

"Morten DH" <morten@FJERNdrejoe.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 2'eren, så vi behøver ikke være bange for der kommer en box med dem begge

Jamen hvad så med alle os der foretrækker R2?
Desuden findes den da allerede i en udmærket R1-udgave, som jeg er en
lykkelig ejer af, med rå mængder af ekstramateriale. Hvorfor skulle den nye
være så meget bedre at den fortjener jeres jubel? Det kunne jo være jeg
kunne overtales til at skifte den ud...
--
Jonas

My DVD's: http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Jonasgaarde

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 07-12-04 21:41

Jonas Gaarde wrote:

> Jamen hvad så med alle os der foretrækker R2?

S`m`man jo håbe på at der kommer en lignende europæisk udgave.

> Desuden findes den da allerede i en udmærket R1-udgave, som jeg er en
> lykkelig ejer af, med rå mængder af ekstramateriale.

Men den udgave du har, har højst japansk stereo, hvilket må siges at være
trist for en film hvor netop den originale lydside var en stor del af filmens
miljø og som Mamoru Oshii efter sigende skulle være meget stolt af.

Den nye kommer med DTS 6.1 hvilket forhåbentligt er rigtig sprødt at høre på.
Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Morten DH

Dato : 08-12-04 10:21

> Den nye kommer med DTS 6.1 hvilket forhåbentligt er rigtig sprødt at høre
> på.

Og det alene er udskiftningen værd... men en lille remastering ville nu
bestemt ikke gøre mig noget heller

Fra : Jonas Gaarde

Dato : 08-12-04 18:01

> "Lars Hoffmann" <lars@intercambiodvd.com> skrev i en meddelelse
>
> Og det alene er udskiftningen værd... men en lille remastering ville nu
> bestemt ikke gøre mig noget heller

Øvkæj! Tak for svarene. Jeg er overbevist.
Den står til udskiftning så snart den kommer i en R2 (gerne R2DK).