Har nogen set The Forgotten?
Fra : Per

Dato : 07-12-04 10:44

Traileren ser interessant ud, men den har fået hård kritik på IMDB.

Fra : -V-

Dato : 07-12-04 10:52

Per wrote:
> Traileren ser interessant ud, men den har fået hård kritik på IMDB.

Jeg så den i San Francisco for noget tid siden.

Kort sagt: se den, men drop de sidste 12 min.

-V-

Fra : Heidi

Dato : 07-12-04 16:44

-V- wrote:

> Jeg så den i San Francisco for noget tid siden.
>
> Kort sagt: se den, men drop de sidste 12 min.

Jeg er enig i at slutningen var noget ringe. Især hvis man ikke bryder
sig om film af en bestemt genre som jeg nok ikke bør nævne for ikke at
spoile noget for nogen. Og hvis man alligevel vil vide det, så scroll
ned til *
Men den er da interessant og spændende visse steder - så hvis man kan
leve med at plottet er noget helt andet end det man regner med (i hvert
fald for mit vedkommende - men måske var det bare mig der var langsom i
opfattelsen!) så er den da god nok. Altså lige indtil slutningen!
Gav det mening...?

spoiler space
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
* sci fi - eller noget i den retning...
--
Heidi

Fra : -V-

Dato : 07-12-04 17:09

Heidi wrote:
> Men den er da interessant og spændende visse steder - så hvis man kan
> leve med at plottet er noget helt andet end det man regner med

Noget andet end det man regner med?

Sgudda ikke, hvis man har set traileren.

-V-

Fra : Heidi

Dato : 07-12-04 21:55

-V- wrote:

> Noget andet end det man regner med?
>
> Sgudda ikke, hvis man har set traileren.

At den endte som den gjorde havde jeg da ikke regnet ud ved at se
traileren - men som allerede nævnt er det også muligt at jeg fatter
mindre end andre

--
Heidi

Fra : -V-

Dato : 09-12-04 13:46

Heidi wrote:

> At den endte som den gjorde havde jeg da ikke regnet ud ved at se
> traileren - men som allerede nævnt er det også muligt at jeg fatter
> mindre end andre

Det bedste ved filmen er som nævnt andetsteds Julianne Moore, fodi hun er så
ræveagtig.

Men:
Jeg synes ikke at den er noget specielt, fordi man så temmeligt hurtigt
finder ud af, at.....

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
gutten der bliver kørt ned, vist ikke kan være helt normal.

Til gengæld er biluheldet afsindigt godt lavet.

Plothul: hvorfor hulen får aliensne eller CIA eller hvem der nu kan gøre den
slags ikke det gamle børneværelse malet over? Så er der da ingen levende
sjæl, som nogensinde kommer til at opdage noget.

-V-

Fra : David Rasmussen

Dato : 09-12-04 14:27

-V- wrote:

> Det bedste ved filmen er som nævnt andetsteds Julianne Moore, fodi hun er så
> ræveagtig.

*rrrrrrlllll* savle...

/David

Fra : Jonas Gaarde

Dato : 09-12-04 16:46

> *rrrrrrlllll* savle...
>
> /David

Hørt! Jeg husker med glæde scenen i "Short Cuts" hvor hun står og stryger
sin nederdel imens hun skændes med Matthew Modine. Når -V- kalder hende
"ræveagtig" (foxy), så har det nok noget at gøre med pelsens farve...
--
Jonas

My DVD's: http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Jonasgaarde

Fra : Per

Dato : 09-12-04 18:12

"David Rasmussen" <david.rasmussen@gmx.net> wrote in message

> *rrrrrrlllll* savle...
>
> /David

Argh hvad?!? Hun er da nok den grimmeste "diva" i hollywood pt!

Fra : John Hinge

Dato : 10-12-04 10:47

On 09 dec 2004 Per was heard to say:

> "David Rasmussen" wrote
> Argh hvad?!? Hun er da nok den grimmeste "diva" i hollywood pt!
Så'e'uij
Jeg lukker lige øjnene og lader udvalgte Julianne Moore scener
passere revy.. Evolution, verandascenen..
Julianne er rævet, hun er ikke sådan WOW PANG sexet/flot, men hun
er ganske køn og har udstråling

--
John Hinge - shayera / .sPOOn. http://www.spoon.dvd-klub.dk
"You're basing your Pixie Faerie on Vin Diesel ? I'll say it again..

Fra : David Rasmussen

Dato : 11-12-04 03:35

Per wrote:

> Argh hvad?!? Hun er da nok den grimmeste "diva" i hollywood pt!

Jeg synes hun er smuk og sexet på trods eller på grund af hendes
"imperfections" og hendes... personlighed?

/David

Fra : Heidi

Dato : 11-12-04 21:23

-V- wrote:
> [...]
> *
> gutten der bliver kørt ned, vist ikke kan være helt normal.
>
> Til gengæld er biluheldet afsindigt godt lavet.

Ja for hunnan jeg hoppede en ekstra gang da bilen smaskede ind i siden
på dem - jeg havde ikke set den komme i baggrunden. Det er længe siden
jeg har fået et så effektivt chock ved en film!

--
Heidi

Fra : Thomas K. Jeppesen

Dato : 07-12-04 21:40