5 killinger
Fra : Jane M. :o)

Dato : 06-12-04 14:35

Vores vidundere mangler hjem nu her fra den 24. December.

Jeg har sat dem ind på marked.privat.dyr

Er de ikke bare smukke og søde de små vildbasser?

Kig ind og se dem iblandt disse fotos.

Er vandt til marsvin, hund og børn...

http://www.janemark.dk/fodselsdag

Mail 125xxxx@125.dk (fjern xérne) hvis I er interesseret eller kender nogle
der er.

Julehilsner fra Jane

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 06-12-04 19:21

Hej Jane

Jo det er absolut nogle skønne vildbasser, men jeg må
indrømme at jeg krummede tæerne i skoene da jeg så at
I vil lade dem flytte den 24. December måned er det absolut dårligste
tidspunkt at skulle ud i nye hjem, for
langt de fleste mennesker er det en tid med masser af stress, mange gæster
og mange aftaler ude i byen og det
er _ikke_ en god start for en lille killing, eller noget andet dyr, for
den sags skyld.

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Jane M. :o)

Dato : 06-12-04 21:03

On 06/12/04 19:21, in article
41b4a318$0$14492$edfadb0f@dread14.news.tele.dk, "Marianne Hellemose"
<hellemose.som4@mail.dk> wrote:

> [...]
> og mange aftaler ude i byen og det
> er _ikke_ en god start for en lille killing, eller noget andet dyr, for

Hejsa

Ja - det kan du måske have ret i. Men de er 12 uger den 24. December, og
hvis der er nogen der forelsker sig I en af dem, syntes jeg også at de skal
have muligheden på det tidspunkt.

Det er ikke alle der er stressede I julen... Hihi..

Mvh Jane

Fra : Katja

Dato : 07-12-04 07:59

Nej det er da rigtigt, at ikke alle er stressede i julen. Men hvilken
garanti har du for at det gælder vedkommende som vælger en af dine killinger
leveret den 24.
Forestil dig hvordan det må være at blive fjernet hjemmefra og placeret
mellem 5-10 måske 15 festglade mennesker sådan en aften, og måske 4-6 sæt
små glade barnehænder der alle vil kæle, nusse, løfte og bære rundt på det
lille pus.
Tror ikke det er så sjovt for en lille killing.

Hilsen Katja

Fra : Jane M. :o)

Dato : 07-12-04 09:16

On 07/12/04 7:58, in article 41b55499$0$144$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
"Katja" <Blue@c4-life.dk> wrote:

> [...]
> lille pus.
> Tror ikke det er så sjovt for en lille killing.

Det kan jo undersøges.. Ingen grund til panik...

/Jane

Fra : Anja Ekstrøm

Dato : 30-01-05 10:20

Hej Jane

Er du kommet af med dine små guldklumper???

og hvis ikke, hvor i landet holder du til?

mange hilsner
Anja

Fra : Alice M

Dato : 31-01-05 13:19

Hej Anja.

Har du evt. også kigget på www.vildkat.dk ?

Der er en del mislinger der lii mangler et hjem :)

Alice M