Steder at købe hardware i USA?
Fra : millos

Dato : 06-12-04 20:36

Vil gerne have links til online hardware butikker i USA, og gerne de
billigste... vil nemlig lige se priserne og sådan...

på forhånd tak

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 06-12-04 21:17

Hej

millos wrote:
> Vil gerne have links til online hardware butikker i USA, og gerne de
> billigste... vil nemlig lige se priserne og sådan...

Når jeg er derovre, så kigger jeg hos http://www.microcenter.com,
http://www.compusa.com og http://www.bestbuy.com i nævnte rækkefølge.

Karsten Feddersen - http://www.feddersen.dk
** Hvis jeg står i din adressebog og du ikke kender mig, **
** så slet mig venligst. Mange tak. **

Fra : millos

Dato : 06-12-04 21:17

tak

Fra : Jens C. Hansen

Dato : 07-12-04 22:03

millos wrote:
> Vil gerne have links til online hardware butikker i USA, og gerne de
> billigste... vil nemlig lige se priserne og sådan...

Overvej lige at der ryger 25% moms oveni på alle varer der bliver
sendt fra et sted uden for EU.

Fra : millos

Dato : 07-12-04 22:30

jaja... men der er jo noget der hedder familie derovre, man ska jo udnytte
sine muligheder.. hehe. :D

Fra : Jens C. Hansen

Dato : 07-12-04 22:48

millos wrote:
> jaja... men der er jo noget der hedder familie derovre, man ska jo udnytte
> sine muligheder.. hehe. :D

Der kan stadig blive lagt 25% på, hvis pakken bliver åbnet i tolden..

Fra : Søren Christensen [8~

Dato : 08-12-04 10:33

> Der kan stadig blive lagt 25% på, hvis pakken bliver åbnet i tolden..

Ikke hvis det bliver sendt som en gave, svjh.

/Søren

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 08-12-04 21:02

"Søren Christensen [8000]" <5161120m001-FJERNDETTE-@stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:41b6ca45$0$13727$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...

> Ikke hvis det bliver sendt som en gave, svjh.
>
> /Søren

Toldvæsenet har luret, at der pludselig blev sendt et utal af gaver fra USA,
så den køber de sjældent nu om dage.

Kurt

Fra : Jeppe Seidelin Dam

Dato : 09-12-04 17:30

millos skrev:
> Vil gerne have links til online hardware butikker i USA, og gerne de
> billigste... vil nemlig lige se priserne og sådan...

www.newegg.com

mvh
Jeppe Seidelin Dam