Aopen DRW4410 driver/firmware?
Fra : Rune Vestergaard

Dato : 06-12-04 18:58

Hej

Jeg har en dvd brænder fra Aopen - nærmere betegnet Aopen DRW4410 DVD +
RW/+R

Jeg har forsøgt at finde drivere til denne brænder på aopens hjemmeside og
ved at google rundt, men uanset hvad jeg downloader af firmware upgraders,
så går det galt. Enten kalder den mit DVD drev for DRW52XX eller Ricoh
programloader 701.31

Nogen der ved hvad jeg skal gøre?

Nero brænder en masse fejlbrændinger og jeg er ved at blive sindsyg.

Mit cd-rom drev er også af mærket Aopen

Hilsen Rune

P.s. Har spurgt i dvd gruppen også, men de er lidt sløve der ved jeg. Håber
der er en hurtig der kan hjælpe her?

Fra : Anders pedersen

Dato : 06-12-04 20:43

On Mon, 6 Dec 2004 18:58:02 +0100, Rune Vestergaard wrote:

> [...]
> programloader 701.31
>
> Nogen der ved hvad jeg skal gøre?
>
> Nero brænder en masse fejlbrændinger og jeg er ved at blive sindsyg.

Der kan ikke downloades drivere til optiske drev

--
Med venlig Hilsen
Anders Bøgh Pedersen

Fra : Søren Christensen

Dato : 06-12-04 22:16

"Rune Vestergaard" <runwest@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Mit cd-rom drev er også af mærket Aopen
>
> Hilsen Rune
>
> P.s. Har spurgt i dvd gruppen også, men de er lidt sløve der ved jeg.

Hmm har faktisk samme problem. Min skriver den er DVD+RW RW5240
Men ifølge Aopen hjemmeside eksistere den faktik ikke... Men jeg er kommet
frem til ligesom
dig at det er en DRW4410 DVD +RW/+R
Har haft en problem med at windows lige pludseligt ikke kendte mit drev.