Andet multimedie
bentjuul 3670
covers til DVD-æsker
Fra : 7C

Dato : 06-12-04 20:49

Jeg brænder i ny og næ nogle dvd'er og vil gerne have lavet nogle pæne
covers til æskerne. Findes der ikke en fast skabelon som man kan bruge når
man feks. skal skrive "sommerferie 2004" så de står både på front og på
ryggen så man kan læse det i bogreolen?

Jeg har selv forsøgt at lave en skabelon men dog uden et pænt resultat.

Vh.

Søren C.

Fra : Viktor Andersen

Dato : 06-12-04 22:41

hej,

Søren

Se mit svar under dk.edb

Viktor

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 11-12-04 14:46

Viktor Andersen wrote:
> Se mit svar under dk.edb

Den er nedlagt

Dk.edb blev brugt som en "skraldespands-gruppe" til alle indlæg, hvor man
ikke vidste hvor det hørte til - eller ikke gad finde den rigtige
undergruppe.

Derfor er dk.edb nedlagt - og kan ikke findes på de fleste servere.

Jan

Fra : Pico

Dato : 06-12-04 22:39

7C wrote:
> [...]
> front og på ryggen så man kan læse det i bogreolen?
>
> Jeg har selv forsøgt at lave en skabelon men dog uden et pænt
I Nero Cover Designer er der en skablon til DVD æsker og også til CD
æsker. Det finders der også i MS Publisher og sikker i et hav af andre
programmer.
Jeg brænder en del CD'er så jeg har taget designet fra MS Publisher og
gemt som en skablon, det er noget hurtigere når nogle af de ting der
bruges hvergang er lavet på forhånd så der ikke er så meget at rette.
Pico