Høretelefoner?
Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 06-12-04 01:25

Hej NG

Jeg kan ikke finde den rigtige gruppe, så jeg prøver her

Kan man få høretelefoner med individuel volumen-kontrol? Altså hvor man selv
kan bestemme lydstyrken på højre og lydstyrken på venstre høretelefon?
Hører dårligt på venstre øre...

Høretelefonerne skal bruges til primært PC og sekundært til en bærbar
DVD-afspiller hvis det gør nogen forskel?

På forhånd tak, også for en eventuel henvisning til en bedre/rigtig gruppe

Mvh

Emil

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 06-12-04 01:33

Emil Jensen [2100] wrote:

> På forhånd tak, også for en eventuel henvisning til en bedre/rigtig
> gruppe

dk.teknik.lyd ?

Jesper G. Poulsen

Fra : Palle

Dato : 06-12-04 01:38

"Emil Jensen [2100]" <lime@jensen73.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
selv
> kan bestemme lydstyrken på højre og lydstyrken på venstre høretelefon?

Har du overvejet at bruge balance-reguleringen...

Fra : Brian Lund

Dato : 06-12-04 03:17

> [...]
>
> Høretelefonerne skal bruges til primært PC og sekundært til en bærbar
> DVD-afspiller hvis det gør nogen forskel?

Ja hvorfor ikke bare indstille det i windows lydinstillingen?
Hvis du ændrer på master-indstillingen skulle de gerne påvirke alt du laver!

Med DVD-afspilleren giver det dog et problem hvis du ikke kan indstille
balance på den...

Brian

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 06-12-04 22:06

> [...]
> laver!
>
> Med DVD-afspilleren giver det dog et problem hvis du ikke kan indstille

Øv, I starten troede jeg at I var inde på noget, men selvfølgelig har
DVD-afspilleren (bærbar) ikke noget regulering af lyd, bortset fra volumen
generelt.

Tak for tippene...

Mvh

Emil