Manualer
Fra : Birger

Dato : 05-12-04 21:28

Manual til Siemens C25 søges.
Havde TDC ikke et sted man kunne trække dem ud engang?
Findes der ikke nogen længere der har dem liggende her på nettet?
Birger

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 05-12-04 22:17

Birger skrev:

>Manual til Siemens C25 søges.
>Havde TDC ikke et sted man kunne trække dem ud engang?

Jo, men er der ikke nogen til C 25.

http://www.tdcmobil.dk/portal/privat/brug_mobil/telefonmanualer/index.jsp

an heller ikke finde den hos Siemens, på Google kun til salg for
6 £.
--
Knud

Fra : Per Bau

Dato : 05-12-04 22:49

http://www.x-phones.com/www/get_file.php?id=63 på engelsk.
--
/Per
Udskift invalid i adressen med com

Fra : Hans Paulin

Dato : 06-12-04 09:22

Birger skrev:

> Manual til Siemens C25 søges.
> Havde TDC ikke et sted man kunne trække dem ud engang?

Siemens havde en dansk indtil for et ½ år siden på deres hjemmeside - nu er
den væk - C25 som sådan eksisterer ikke længere for dem . Nåede desværre
kun at printe SMS-delen ud i sin tid.
Hans