USB 2 med pci kort. skærmen dør.
Fra : .Alladin

Dato : 05-12-04 21:04

Jeg har købt et PCI USB2 kort. hver gang jeg sætter det i starter min skærm
overhovedet ikke og det ene bip der normalt kommer bliver også væk, alle
kontakter bliver uvirksomme (start/stop & reset).

Jeg har prøvet med 3 forskellige PCI/USB kort (2 af samme mærke og et nyt
mærke) samt 2 forskellige skærmkort og har prøvet at bytte om på de
forskellige pci kort. Een gang er det lykkedes, men da jeg havde installeret
kortet og skulle genstarte stod jeg med en død skærm igen. Så snart jeg
fjerner PCI/USB kortet kører alt fint igen.

Mit bundkort er et ASUS P5A med opdateret bios.

Nogen der kender en løsning, det skulle jo være så let??!!!!